2012. február 26., vasárnap

A nagyváradi missziókerületben

a tegnep konferenciát szerveztünk gyülekezeteink szolgálattevőinek. Több mint  230 volt a résztvevők száma. Előadásokat hallgattunk meg és így is  tanultuk, hogy miként vezessük az imaáhítatot, bibliaórát, éneklést és az istentiszteletet. Nagyon élvezetes és izgalmas alkalom volt. Remélem hogy nemsokára linkkel is zsolgálhatok az érdeklődőknek. addig is ide vágom a szolgatársam(Mike József) által előadott/szerzett éneket, ami az igehirdetésre buzdít. Nekem nagyon tetszett és remélem hogy ezzel nem vagyok egyedül... Sajnos a felvétel amatőr és 90 fokban elfordult pozícióban látható, de úgyis a hang az érdekes :)



A konferencia után délután két fiatal eljegyzésén vettem részt, akik a "Nagyvárad-Betlehem" gyülekezet tagjai,  ott ahol az elmúlt egy évben ügyintézői szolgálatot végeztem. Megérte. Nem csak ezért...
A vőlegény: Varga Mátyás és a menyasszony: Kulcsár Edina

Az eljegyzés végét nem vártam meg( a vacsorát vasárnap délre hagytam:) után Monospetribe igyekeztem a Bodor testvér meghívására, ahol evangelizációs hétvégét tartottak és szombat este rám várt az igehirdetés szolgálata. Hála az Úrnak nem volt hiábavaló az igyekezet. Az alábbi képet a fúvószenekarról azért készítettem, hogy meglássuk a kicsinyek is nagyon hasznosak tudnak lenni a szolgálatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...