2013. augusztus 11., vasárnap

Szerelmes vagyok Jézusba...!

Már több évtizede(26 éve:), hogy az Úr megváltott és azóta(könnyebb- nehezebb időkben), azt mondom, hogy: "NINCS annál NAGYOBB és TÖBB ÖÖÖÖÖRÖÖÖÖÖM mint VALAKIT az ÚR JÉZUSHOZ vezetni!!!!!!" Legyen az gyermek vagy FELNŐTT, mind GYÜMÖLCS vagy KÉVE.
Hálás vagyok az Úrnak az idei nyári táborokért a Hóreben, mert többet adott és tett mint amit reméltünk! Öröm hogy több fiatal és gyermek elfogadta az Úr Jézust és megváltozott az élete.  Igaz hogy a mai napon én itthon voltam és a körzetben szolgáltam(Micske és Érszőllős), de nagyon jó volt hallani szolgatársam(Szabó Róbert/Szeptemberben avatandó diakónus) beszámolóját arról, hogy a mai napon is volt megindulás, áttörés az Evangélium szempontjából a HÓREB tábor 3. gyermekhetén...

Hiszem és tudom, hogy az ÚR a nem hívő hátterű gyermekek családjában is elkezdte az Ő munkáját. Ezért kérlek Titeket, hogy imádkozzatok azon Szülőkért, akiknek a gyermekei a HÓREB táborban ismerték meg az Urat, hogy Ő folytassa a munkát, amit elkezdett ezen Családokban!!!


Szeretem az Urat!!! Így jó nekem!!! Ez kell nekem!!!
Efraim

U.i.: Te hogy vagy ezzel ????????????????????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...