2011. április 29., péntek

Eléggé zsúfoltak mostanában a napjaim,

mert a mindennapi feladatokon és a vizsgaidőszak eseményein túl még egyéb kihívásokkal is szembe kell nézni. Zsúfoltak és értékesek...., ezért nem is zúgolódok csak erőért fohászkodom. Tegnap és ma amikor itthon voltam a gyerekekkel (mert a feleségem az egyetemen volt és csak estére érkezik haza), volt lehetőségem a szövetség honlapjával is foglalkozni egy kicsit. Pl. sikerült feltölteni a szövetség honlapjára a "Szeretet lap" minden számát 2010-ből. A többi ezután következik szép sorban. A dokumentumok között is van változás és ahogy majd még jut az időből úgy lesz egyre bőségesebb és frissebb a tartalom ott is... Csak az Úr segítsen hogy a májuson valahogy túl legyek már! Ha teheted most(!) imádkozz értem, akkor biztos nem felejted el :)!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon vártam már egy hozzáértő munkáját a honlapnál.Kitartást ,igényességet és állandó frissítő "hajlamot" kivanok neked! zilahi

    VálaszTörlés
  2. Hát ezt én is nagyon vártam,hogy a Szeretetlapok elérhetők legyenek online.Megvan nekem minden példány,de visszakeresni eseményeket,cikkeket igy sokkal könnyebb és hamarabb megy.
    További sok erőt ,időt és bölcsességet kérek számodra az Úrtól,hogy amit elkezdtél tudjad jól folytatni.Legyen ez a honlap olyan,hogy szivesen látogassunk ide,mert friss és tartalmas dolgok,linkekre találhatunk.Ezért imádkozom én is. /Édesanyád /

    VálaszTörlés
  3. Sok aldast es erot a munkahoz!

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...