2011. április 2., szombat

Szombat este - Aradon

A kisszentmiklósi gyülekezetben
Miután a tegnap este Micskén megtartottuk a bibliaórát, Jéminával elindultunk Váradon keresztül Debrecenbe, hogy Mártit ma délelőtt hazahozzuk. Neki még ma délelőtt volt egy konzultációja a szakdolgozatát illetően témavezető tanárjával és csak azután indulhattunk el. Vámospércsen még benéztünk a nagyszülői házba, ahová nemsoká új lakók költöznek, Petiék. A feleségem öccse úgy döntött hogy a családjával együtt ott hagyják egy időre a várost és a gyerekek számára(4 van nekik) sokkal kedvezőbb vidéki életformát választják. Így most eléggé megpezsdült ott az élet és amiben csak lehet mi is igyekszünk segíteni.
Már délután egy óra is elmúlt mire hazaérkeztünk. Egy kevés idő maradt még az átöltözésre és már indultam is Nagyváradon át Aradra. Biharpüspökiben kb. egy órányi időt töltöttem el Kiss Gyusziéknál, majd igyekeztem tovább úti célomhoz. Néhány perccel hat után érkeztem meg Ilyés Lajos testvérékkel az imaházba, ahol már meg is kezdődött az alkalom. Ezen az estén egy nevesincs férfi Jézus általi feltámadásáról beszéltem, holnap este pedig ha az Úr is megsegít és úgy akarja, akkor egy neves ember feltámadásának történetét fogom felolvasni. hála az Úrnak azokért is akik az alkalom végén jelezték hogy engedelmeskedni akarnak az Úr Jézus parancsának!!! Vacsora és szállás tekintetében ma, Ilyés Lajos testvéréken keresztül viselt rólam gondot az Úr! Áldassék az Ő neve!!!

1 megjegyzés:

  1. Bizony, nagy nyüzsgés van ott, a gyerekek nagyon élvezik, főleg Manassé! Azt mondta, maradjanak mindig ott, ne menjenek vissza sose Debrecenbe...:) Ma is voltam ott, lassan belakják a kis kuckót, egyre otthonosabbá teszik.:)

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...