2012. október 29., hétfő

Feszített programom volt a tegnap

de megérte. Reggel 9-től Margittán szolgáltam, majd utána testvéri óra következett. Fél kettőtől Albison úrvacsoráztunk, három órától Micskén volt összejövetel, ahová ugyancsak elkísértek a lányaim(Jémina és Tirza) és végül 5-re Nagyváradra mentem ahol 100 éves jubileuma volt annak hogy felépült az imaház. Ezzel együtt hálaadó napot is tartottak. Én korábban megígértem már Simon testvérnek hogy elvállalom a szolgálatot, de közben Margittán is ezt a napot választották a testvérek a hálaadásra. Nagyon nehéz helyzetbe kerültem, de végül Bodor Sándor testvér(szomszédok vagyunk) elvállalta a margittai szolgálatot, amit nagyon megáldott az Úr!
A nagyváradi jubileum délutáni része alább látható...


Video streaming by Ustream

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...