2011. augusztus 27., szombat

Újra egészséges vagyok

és ezért dicsérem az Urat! Az elmúlt két hétben kiütközött rajtam az emberi test gyengeségének többféle változata és ezzel még másoknak is gondot okoztam(vendégszolgálatot kellett lemondjak), de ennek immár vége! Valószínűleg a sok táborozás (korán kelés, késői fekvés miatti kevés alvás) legyengítette az immunrendszeremet és ezért kapott el valami fertőző betegség. Jó hogy ez már múlt idő...
Ezen e héten napról napra erősödtem és ezért külön köszönetet mondok mindazoknak akik értem imádkoztak, vagy mellém álltak. Áldjaon meg az Úr titeket!!! Az elmúlt hétvégén pl. Pardi Félix testvérem volt a segítségemre aki szabadságából áldozott időt arra hogy helyettem szólja a drága evangéliumot az imrehegyi(Magyarország) evangelizáción az "Életház alapítvány" missziós szervezésében. Itt  és itt hallgasd meg, mert neked is javadra válik!!!
Ezen a hétvégén vasárnap itt Érszőllősön lesz egy jó és remélhetőleg lelkiekben gazdag ünnepély. Az Érszőllősről elszármazottakat, volt gyülekezeti tagokat és hozzátartozókat várjuk haza az "Atyai házhoz". A gyülekezet volt lelkipásztorai, és ügyintézői(Bodor Sándor, Bándi Sándor és Kiss Zoltán, Péter István) is a vendégeink lesznek, ha az Úr is úgy akarja. Van tehát feladat és munka így is úgy is. Az a vágyam hogy bárcsak lenne megtérés és megújulás ezen hétvégén is közöttünk! Ámen!
Vasárnap délelőtt 9-kor és délután 16 órakor lesznek a közös alkalmaink. Várunk szeretettel!

U. i.
Ma este Micskén szolgáltam a bibliaórán(Jn 5:1-21) ahol arról beszéltem, hogy mi az amit hiszünk és mi az amit tudunk, mi akik Istentől születtünk.
Eszembe jutott egy régi ének amit valamikor  ifjú koromban tanultam, elénekeltem és most ide is beillesztem... Elhatároztam hogy megtanítom a körzet gyülekezeteiben...

"Szent Szellem mi üdvözlünk
ezen a helyen ma,
jöjj, és nyisd meg a szívünket
megújulásra.
Árassz el szent erőddel,
dicső hatalmaddal,
állíts helyre bennünket, ó,
Szent Szellem még ma!


Én tudom, tudom, biztosan tudom,

hogy újjászülettem,
én tudom, tudom, biztosan tudom,
hogy Jézus él bennem.
Van sok-sok minden az ígében,
amit még nem értek,
de egyet tudok biztosan,
hogy újjászülettem.

 
Ó hála, hála, Jézusnak hála,

hogy van még bocsánat,
ó hála, hála, Jézusnak hála,
hogy új életet ad.
Ha még ma átadod bűneidet,
meghalsz a réginek,
Megváltód lesz az Úr Jézus,
és újjá szűl téged.

Szent Szellem mi üdvözlünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...