2010. június 24., csütörtök

Csütörtök - 15 esztendő, szép idő... Hála csokorba szedve...

1995 június 24 volt életem elmúlt 15 évének egyik leggyönyörűbb napja. Hála érte! Akkor ajándékozott meg Isten egy ......... Azért vannak ezek a pontok mert igazából nem tudom szavakban kifejezni azt a jelzőt ami illik Mártira. Vettem sorba a szavakat, úgy mint szép, gyönyörű, tündéri, angyali, varázslatos, tüneményes, elragadó, bájos, kedves, csinos, aranyos, szerető, figyelmes. türelmes, gondoskodó, odadadó, hűséges, majd ezek fokozatait, úgy mint varázslatos szépségű, veszettül gyönyörű, borzasztóan kedves, erősen szerető, halálig hűséges stb. stb. de egyiket sem találtam igazán jónak, mindent kifejezőnek. Hoppá, megvan beugrott, ez az: HÍVŐ. Milyen gyarló vagyok ugye? Én a testi ember először a külsőt akarom leírni, holott a belső mindent felülír... Tehát akkor ajándékozott meg Isten egy hívő feleséggel, aki azóta is hűséges társam. Igaz hogy én sokszor elmulasztottam neki elmondani azt, hogy mennyire szeretem, de igyekszem minél többször leírni. Az írás megmarad? Maradjon! E tizenöt év alatt Isten további ajándéka és szerelmünk gyümölcse az az öt lány akik mindezidáig még ékességeink és azért imádkozunk, hogy legyenek mind az Úréi. Hála értük! Ebben a tizenöt évben munkát is adott nekem az én Uram az Úr -áldott legyen szent neve!- és a munkában, gyümölcsöket, munkatársakat, testvéreket, igaz barátokat, nem beszélve arról hogy megtartotta szüleimet és korábbi kapcsolataimat. Hála, hála! A család és a munka örömén túl még a tanulás örömét is újra megtapasztalhattam az utóbbi esztendőkben (talán ez utóbbi félév lesz eddig a legsikeresebb). Hála és dicsőség ezért is Istennek!Mindent fel sem tudok sorolni amit életem legértékesebb 15 évében megadott nekem az Úr, de amit megemlítettem az is azt mutatja hogy mennyire nem érdem szerint bánik az Úr velünk.Hála ezért is! Néha már-már azt gondoltam hogy szégyenkeznem kellene hogy ennyi mindent elvehettem az Úr kezéből... De hát Ő adta és Ő tudja hogy miért adott nekem a későn jövőnek, érőnek ugynannyi bért mint talán annak aki sokkal többet munkálkodott. Csak azt tudom mondani hogy sokkal, helyesebben szólva önmagammal és az enyéim életével tartozom az Úrnak. Legyen az Övé ezután is!!! Ámen!!!

3 megjegyzés:

  1. Derék asszony a feleséged! (Péld. 31) Az Úr áldjon meg titeket még sok-sok közös évvel!

    VálaszTörlés
  2. Meg nagyon sok ilyen jo megtapasztalasokat kivanunk szamotokra igy eggyutt. Az Ur aldjon meg titeket. Orulunk nektek. Jakab Gyula.

    VálaszTörlés
  3. Legyetek áldva !Ha az Ur lesz mindvégig az elso helyen az életetekben ,a további évek is áldottak lesznek.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...