2010. június 6., vasárnap

Vasárnap este - Mindeddig megérte.....

mármint az erőfeszítés és a szolgálatban az áldozathozatal Krisztusért. A zsidókhoz írt levél 10. rész 35-39 alapján is ezt hirdettem Szilágysámsonban ma este ahol az EMABISZ által szervezett kerékpártúra végállomására hat órára megérkeztem. A túra mottója "Ne add fel a reményt" volt, amit Zilahról indulva, Nagyfalu, Ipp, Kémer érintésével 44 fiatal az ország 18 gyülekezetéből sikerrel abszolvált. Erre az alkalomra Micskéről érkeztem, ahol e különleges szolgálat miatt délután három órára hoztuk elő az alkalmat, amire ifj. Híri János testvérrel érkeztem, aki egész nap hűséges fegyverhordozóként szolgált mellettem. Ezt megelőzően délelőtt, itthon Érszőllősön voltunk együtt a gyülekezettel, úrvacsorai közösségben.

A kerékpárosok egy része az alkalom végén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...