2011. szeptember 29., csütörtök

"Kikapcsolódás" - Alkalom szüli a...

telefonszerelőt is, nem csak a tolvajt. Miért gondolom így? Hát azért mert én is telefonszerelő lettem egy kis időre. Egy Samsung Galaxy S okostelefont szedtem apró darabokra. Úgy történt hogy a múlt hétvégén amikor vonattal utaztam Nagyváradról Segesvárig, akkor egy süketnéma férfi jött-ment a vonaton mindenféle csecsebecsét kínálva az utasoknak hogy vegyék meg. Elém is kirakott egy csomó mindent és olyan szánni való volt hogy gondoltam vásárolok tőle valamit. Mivel csak egy hasznosnak látszó dolgot találtam az áruk között megvettem 5 lejért. Ez egy kis csavarhúzó készlet volt. Miután elment azon gondolkodtam hogy az ilyen parányi csavarhúzókat hol is próbálhatnám ki és ekkor megláttam a telefonomat . Mivel volt idő elegendő szépen kiszedtem belőle minden csavart és aztán levettem a burkolatot. Miután eleget gyönyörködtem a telefon belsejében újra összeraktam. Igen ám de nem működött. Újra szétszereltem újra összeraktam és semmi változás és ez így ment néhányszor egészen addig amíg rá nem jöttem hogy hol hibáztam. Segesvár előtt 5 perccel sikerült aztán el is indítani a telefont. Jól megizzadtam addigra és azt mondtam magamban hogy soha többet ilyenre nem vetemedek, de azóta annyira kísértett a dolog hogy a tegnap egy kis utána olvasás nyomán ismét nekiláttam szétszerelni a telefont(ugye ha az ember vett egy csavarhúzót 5 lejért ne tartsa csak a fiókban) hogy a benne levő gsm antennán erősítsek egy kicsit. Hátha ott is veszi majd a jelet ahol gyengébb a sugárzás. És lőn. Egészen apróra szedtem szét a telefont és most már semmi probléma nem volt az összerakással sem. Minden Ok. Csak azt sajnálom hogy miért nem találkoztam azzal a süketnéma emberrel két héttel előbb. Ugyanis két hete Nagyváradon a telefonszervízben 60 RON-t(12 szeresét a csavarhúzónak) fizettem és néhány napot vártam azért, hogy a meghibásodott USB csatlakozót kicseréljék... Tehát egy kis csavarhúzó, egy kis bátorság és egy olyan új szakterület nyílik az ember előtt amiből némelyek meg is élnek. Azért mindennek ellenére nem nyitok telefonszervizt itt Érszőllősön :))

2 megjegyzés:

  1. ha ERSZOLOSON nem, de masutt talan igen?

    VálaszTörlés
  2. Ezermester!!...egy kis csavarhúzó,egy kis bátorság,egy kis akarat is kell....

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...