2012. január 19., csütörtök

Már-már megbántam

de azért mégsem azt, amit az előző bejegyzésemben oly örömmel írtam. Tudniillik azt hogy éppen amikor azért imádkoztam hogy az Úr vegye megához kedves szolgálóleányát, akkor el is távozott e földről Irénke testvérnő. Ugyanis a tegnap olyan kérés is érkezett, hogy lenne még valaki akiért kellene imádkoznom. A félreértések elkerülése végett közlöm hogy ez nem rendelésre történik. Amikor éppen imádkoztam én sem gondoltam, hogy azon pillanatban vigye az Úr magához, csak láttam hogy nagyon nehéz az állapota és azért kértem az Úrtól. Ő mégis azonnal megadta. Tehát nem rajtam múlt a dolog. Ezért nem válallok olyan felkérést, hogy ezért vagy azért imádkozzam, hogy az Úr vigye haza...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...