2012. január 8., vasárnap

Megadatott

az a kegyelem, hogy amit vállaltam az Úrért azt megtarthattam. Az Úré legyen a dicsőség! Még az elmúlt év utolsó napján, amikor az imaheti sorozaton gondolkodtam, adta az Úr azt a gondolatot hogy imádság mellett böjtöt is vállaljak azért, amiért könyörgünk(ezt a feleségem is elfogadta). A gyülekezetért való imádság az imahét központi tárgya, ezért úgy értettem meg hogy az imádságot és a böjtöt(teljes önmegtartóztatással) elsősorban azon gyülekezetekért kell vállaljam amelyekben szolgálok. Elhatározni és óév utolsó estéjén teli hassal megfogadni hogy 8 napig semmivel nem táplálkozom, nem volt nehéz. Annál nehezebb volt viszont a 2. 3. nap, amikor gyengeség, betegség és egyéb kísértések szellemi támadások akartak eltántorítani az Úrnak tett fogadásomtól. Nem győzök eléggé hálát adni az Úrnak, hogy mégis megerősített és a szolgálatokat is eltudtam végezni. Teljesen bizonyos vagyok abban, hogy amiért imádkoztam és böjtöltem az megadatik! Megtisztul és megerősödik a gyülekezetünk ebben az esztendőben!  
Testvérem! Ha megteheted kérlek te is vállalj olykor több napos böjtöt a gyülekezetedért, vagy más nehéz helyzetben lévő személyekért! Meg fogod látni hogy nagy ereje és eredménye van a böjttel együtt járó imádságnak!
Erről az időszakról annyit tudok még elmondani azoknak akik esetleg hosszabb böjtre vállalkoznak, hogy a 2. és 3. nap a legnehezebb. Zúg az ember feje és szédül meg persze irtó éhes, csak az imádság ami ilyenkor segít. Azonban a 3. nap után mind fizikailag mind szellemileg nagyon friss lesz az ember. Az esze vág mint a borotva, a gondolatai tiszták, az imádsága mély, az igetanulmány, a felkészülés a szolgálatra könnyű(!) és az öröm is állandó. Persze fizikailag  ilyenkor nem nagyon terhelhető az ember, mert eléggé elgyengül. Ma estére például már én is nagyon elgyengültem, alig tudtam úgy járni-kelni mintha minden rendben lenne.. Ez vállalás tehát kifejezetten szellemi foglakozásúak ill. lelkipásztorok számára fenntartott kiváltság, mert a fizikai munkások számára ilyen hosszú böjt nemigen vállalható.

Az Úr segítsen engem máskor is ilyen elhatározásokra!

A délelőtti és délutáni micskei szolgálatról hazatérve jó volt gyönyörködni abban, ahogy a pengetős zenekar dicsérte az Urat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...