2012. január 17., kedd

Szép halál..., gyönyörű szép, kívánatos!

    Ma reggel 7-kor indultam itthonról Nagyváradra, majd onnan Simon József(szövetségi elnök) testvérrel folytattuk utunkat Kolozsvárra, ahol Borzási Gyula  testvérrel, Margaret Robinson misszionáriusnővel és Szűcs Sándor(gazdasági alelnök) testvéremmel folytattunk párbeszédet a Hargita Keresztyén Tábor jövőjéről.. Az Úr vezetését követve jöttünk haza és hisszük hogy a mi Urunk mindennel jót munkál!
   Éppen hogy hazaértem már indultam is a rendszeresített kedd esti imaközösségbe, de útközben a Lélek arra indított, hogy térjek be Füstös Irénke testvérnőhöz akivel kapcsolatban korábban mulasztásom volt. A menyével együtt álltam meg a beteg ágyánál azért hogy imádkozzam érte. Azt kértem hogy az Úr vegye figyelembe a testvérnő hűségét, kitartását, betegségében való örömét és hívja magához az ő lelkét. Mire az imádságot befejeztem Füstös Irénke testvérnő az Úrhoz költözött!
Bárcsak ilyen hatékonysággal tudnék imádkozni minden időben...!
Akármilyen furcsán hangzik, örömmel töltött el az a tudat, hogy több mint 80 év után az Úr Jézus egy imádság erejével magához vonja azt kiért életét áldozta.
Ilyen halált kívánok én is magamnak! Bárcsak a lelkipásztorom értem mondott imája közben hívna haza az én Megváltóm! ÁMEN!

16 megjegyzés:

  1. esetleg nem lehetne valami reszleteket tudni hogy mi folyik a Taborral kapcsolatban? mindenki csak annyit ir hogy gyules volt, vagy megbeszeles, de nem tudjuk hogy mirol is van szo..koszonom

    VálaszTörlés
  2. @NévtelenLehetne tudni részleteket, de azt nem ezen a felületen és nem biztos hogy nekem kell közölni...
    Köszönöm a megértést!

    VálaszTörlés
  3. s akkor hol? a Szovetseg honlapjan?? ott nincs semmi irva errol a temarol... erdekes hogy csak megemlititek, de csak ugy a kozepebol 2 szot...ha irtok akkor irjatok ugy hogy megertsuk mirol is van szo, vagy ne emlitsetek egyaltalan, ne keltsetek fel bennunk az erdeklodest! (pl. az ocsed, Erno is irt ugyanigy)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Névtelen!
    Ez nem egy hírportál és nem egy pletykarovat. Itt azt írom le hol részletesen hol szűkszavúan ami velem történt, vagy éppen azt amiről véleményem van. Ebben nem korlátozhatsz te sem. Az Úr Jézus nevében kérlek fogadd el ezt a tényállást. Amennyiben nem tudod ezen a felületen a kíváncsiságodat kielégíteni és ezért csalódott vagy, kérlek ezután kerüld el messze ezt az oldalt és nem leszel frusztrált... Az Úr áldjon és őrizzen!

    VálaszTörlés
  5. erdekes...mintha titok lenne...pedig nem lenne szabad az legyen! nem is beszeltem en a pletykarovatrol! a Szovetseg tulajdona a Tabor.vagy csak volt? s epp ti a vezetok nem tajekoztattok rola..vagy talan epp a kommunikacios elnok feladata lenne?? nem mondtam hogy itt jelenjen meg..jelenjen meg a Szovetseg honlapjan, vagy ahol helye lenne... s meg ti beszeltek a szoszekrol , hogy jo ha kozossegben vagyunk egymassal, es jo ha tudunk egymas dolgairol! ez szep egy kozossegvallalas! azert van a sok titkolozas mert mindenkinek van mit rejtegetni! nem is foglag korlatozni...csak gondolkozz el rajta hogy miert valasztottak meg teged hogy benne legyel a vezetosegbe-ugy lattak hogy te megfelelo vagy; csak vigyazz hogy nehogy becsapd az Urat, magadat, es masokat..

    VálaszTörlés
  6. Kedves Névtelen Testvérem!
    Gondolom te is tudsz arról, hogy "Mindennek rendelt ideje van, és ideje van az ég alatt minden akaratnak."Préd. 3:1 és "...ideje a hallgatásnak és ideje a szólásnak."Préd.3:7b
    Ehhez akarom tartani magam. Eljön az ideje a szólásnak is, amikor a megfelelő fórumon mindenki tájékozódhat. Hiszem hogy a közösségvállalásra szükség van és abba az is beletartozik, hogy tájékoztatjuk egymást. Ilyen nagy közösség esetében mint a miénk, azért sokkal több idő kell mire tiszta és világos képet kaphatunk egy dologról. Csak azután lehet hivatalosan véleményt formálni ill. állást foglalni. Mivel ez a blog nem hivatalos fórum, ezért nem itt van a helye az ilyen közléseknek.
    Köszönöm a megértésedet!
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Kedves Efraim!
    Az előző hozzászólónak van némi igaza.
    Jó, hogy egyebet te is tudsz közölni az oldalon, de erről (a Hargitai tábor körüli dolgokról) nem nagyon akarsz beszélni te sem. És más sem. Pedig annak idején hangzottak el nagy szavak (még édesapád szájából is), csakhogy legyen segítség (akik által felépült aztán a tábor). Most pedig senki sem tudja mi folyik körülötte, pontosabban mit "folytat" a vezetőség körülötte.
    Ezt te írod:
    "Itt azt írom le hol részletesen hol szűkszavúan ami velem történt, vagy éppen azt amiről véleményem van. Ebben nem korlátozhatsz te sem. Az Úr Jézus nevében kérlek fogadd el ezt a tényállást." Te így képzeled a Biblia szerint a dolgok intézését, rendezését, egy dolognak a megbeszélését? Más baptista lelkipásztortól is hallottam már ilyen kinyilatkoztatást, de ez egy lelkipásztor részéről (és más valaki részéről sem) nem megfelelő hozzáállás. Főleg, hogy te a szószékről nem ezt hirdeted.
    Az Úr vezessen téged és a vezetőséget a helyes útra, hogy végre ne a pénz körül forogjon minden a Szövetségnél!

    VálaszTörlés
  8. Csak az előbbieket tudnám ismételni minderre...

    VálaszTörlés
  9. Még annyit, hogy akik engem így nyilvánosan szeretnének szóra bírni, vagy engem vonnának felelősségre előbb vállalják fel a nevüket és akkor beszélhetünk tovább, mert egyébként csak provokációnak érzem a kérdéseket.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Efraim!
    Ezek után annak érzed, aminek akarod!
    Nem szóra akarlak bírni, csupán úgy gondolom, hogy minden romániai magyar baptistának szívügye a táborral kapcsolatos dolog és engem is érdekel!
    Ha annyira nem vagy képes sem te, sem pedig a szövetség, akkor üljetek csak nyugodtan az ügyön, titokban rendezkedjetek, s miután valami nagyon okosat kitaláltok, azt is titokban valósítsátok meg. Majd ezt közöljétek a Szeretet-ben, mint tényt és utána csodálkozzatok, hogy nem érkezik a várt megelégedés és (esetleg) segítség. Mert mostanában így rendezi a dolgokat a szövetség. Nagyon sajnálatos.
    És csodálkoztok, hogy egy evangélizáción nincs áldás? Ha 2-3 személyt megérint az ige, az nagy szó. És ebből hány gondolja igazán komolyan?
    Adjon neked az Úr provokáció érzés helyett nyílvános beismerést (ahogy az te is elvárod másoktól, akik az előző korban "jelentgettek" - ahogy megfogalmazódott benned).

    VálaszTörlés
  11. Kedves Névtelen!
    Látom még nincs bátorságod vállalni a nevedet, ezért a szavaid sem hitelesek. Annyit azonban megfogadok belőle hogy nekem is be kell ismerni mindent amit rosszul tettem. Ebben az esetben viszont nem érzem magam hibásnak, mert egyáltalán nem akarunk elfedni semmi hibát. Gondolod hogy te megszólalhattál volna itt ha moderálnám a hozzászólásokat? Csak azért engedem a hozzászólásokat, mert egyszer Borzási István testvér azt mondta, hogy le van tiltva itt a hozzászólás...
    Mostantól viszont kénytelen vagyok újból bevezetni az előzetes moderálást, hogy te és a hasonszőrűek ne tudjatok ezt a felületet használni a keserűségetek kiöntésére. Az Úr Jézushoz menj és majd ő meggyógyít! Én pedig Borzási istván testvérnek majd elmagyarázom hogy mégis miért térek vissza az előzetes moderációhoz.. Ok?

    VálaszTörlés
  12. nincs itt ezutan sem semmi problema, mert akar nevtelenul, akar nem mindenkepp neked ir az illeto... es mar hogyne szolalhattam volna meg? te ha akarod engedelyezed, ha nem nem, de mindenkepp elolvasod

    VálaszTörlés
  13. "...keserűségetek kiöntésére."
    ha azt kaptak, azt öntik ki,jobb lenne az édes mindenkinek,ti is csalódtatok a besúgókba...
    az is keserű.

    VálaszTörlés
  14. Kedves Névtelen!

    Az is igaz amit írsz hogy nekem is keserűséget jelentett rádöbbenni arra hogy kik voltak a besúgók. Azonban a nevemet vállalva a saját blogomon írtam ezt ki. Megtehettem volna én is hogy név nélkül mások blogján teleszórom a netet a besúgók neveivel és a bizonyítékokkal nevekkel, de nem ezt tettem, hanem először négyszemközt(face to face)mondtam el azt amit kellett.
    Amit írtam mind ez ideig vállalom és számon lehet kérni. Éppen ezért jogom van arra hogy kérjem, más is vállalja a nevét ha a keserűségét akarja itt kiönteni. A névtelenség mögé bújva másokat vádolni, mocskot szórni igen gyáva(görény) magatartás. A gyávák pedig nem mennek be a menyországba.
    Így neked is kedves testvérem(?) több bátorságot kívánok! Az Úr Jézus áldjon!

    VálaszTörlés
  15. Azért szeretek ide járni,mert úgy érzem igazságos
    vagy.Most is neked van igazad.Igérem többet nem
    szólok hozzád névtelenül.Lehet majd egyszer találkozunk,akkor megmondom ki vagyok,ha lesz bátorságom.
    Gyáva vagyok,de"büdös,mint a görény"?ez egy szólás-mondás,még nem vagyok.

    VálaszTörlés
  16. Kedves Névtelen testvérem!
    Jézus Krisztus az igazság és amikor közel vagyok hozzá akkor lehet valóság az amit mondasz. Tehát nem mindig vagyok én igazságos. Sok mindent kell még én is megtanuljak, hogy az legyek akinek az Úr akar látni. Hiszem hogy mire odaállok majd elé, akkorra kész leszek. Hiszem hogy te is. A "görény" szót bocsásd meg nekem! Várom aztán majd a találkozást. Nem kell félned tőlem hiszen én is egy Krisztus kegyelmére szoruló ember vagyok... Áldjon az Úr!!!

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...