2008. június 12., csütörtök

Csütörtök

A feleségem 32 éves én pedig 38 éves vagyok. Ha az ő évszámában szereplő számjegyeket összeadjuk(3+2) az enyéimnek pedig a különbségét(8-3) vesszük mindenképpen 5-öt kapunk, éppen amennyi gyerekünk van(lesz) jelenleg. Hát nem érdekes...?

Szép kellemes esténk volt. A feleségem szülei is itt voltak,a sógornője(Tímea) egy szép tortát küldött, Steiner István testvér állapota is valamelyest javult, a gyermekek is készültek és nekem is sikerült kitudni és megvenni azt amire a feleségem vágyott. Már napközben olvasgatta a neki írt bátorító sorokat, amelyeknek nagyon örült... Elolvastuk a 32. zsoltárt majd meghallgattuk a nagymama történetét arról a napról, amikor Márti született majd mindenki hálát adott az a 32 éves úrnőért(Márta jelentése). Ezekután következtek a szép és megható szavak írásban a gyermekek részéről. A Mirjám írásának a címe: "Édesanyám könnyei", a Juditkáé pedig "Édesanyám szeretete" volt. Eltettük őket emlékbe annyira eredetiek voltak.

Most pedig egy hosszabb szünet következik itt a blogon... Néhányan úgy gondolják hogy ez a blogírás is egy függőség és másképp én sem tudom(magamnak sem) bebizonyítani hogy ez nem egy káros szenvedély hanem kemény munka(én eddig szó szerint vettem a "naplót"), amit én is csak bizonyos cél(lásd a fejlécben megfogalmazottakat) érdekében végeztem. Tehát hosszabb pihenő következik, amit valószínüleg az ötödik gyermekünk születése fog megtörni. Rengeteg a nyári program, evangelizációk, táborozások, találkozók, születés, munka...stb. Imádkozzunk egymásért!!!

Ja... a személyes levelekre ezután is válaszolni fogok.

vefraim@gmail.com

1 megjegyzés:

Itt hozzá(m) szólhatsz...