2008. június 9., hétfő

Hétfő

Ma reggel amikor a betegekért imádkoztam nem minden esetben kértem feltétlenül a testi gyógyulást részükre, hanem inkább az Úr Jézus megújító kegyelmét kívántam életükre. Jelenleg gyülekezetünkben négy személy van aki ágyban fekvő beteg vagy orvosi kezelés alatt áll. id. Ferenczi Gyula testvér, Hiri Emma, Hiri Márta és Barnucz testvérnők. Aki ismeri őket imádkozzon értük.

Vészesen közeledik június 12.-e és még nem tudom hogy mivel lepjem meg a feleségemet. A gyerekek már nagyon készülnek, kész forgatókönyvük van az édesanyjuk születésnapjára, de én még mindig azon gondolkozom hogy vajon én mit adhatok neki. Imádkozom hogy az Úr adjon igét és ötletet. Ezt azért írom ide nyugodtan, mert a feleségem mostanában úgysem jut internet közelbe...
U.i. Azért aki olvassa ne szóljon neki hogy min töröm a fejem! Inkább azt kérem tőletek hogy 12-én(ne előbb!!!) írjatok neki a vefraimne@gmail.com címre egy igét, áldást vagy jó kívánságot, ok? Vajon ki lesz az első...?

2 megjegyzés:

  1. Hogy mivel lepd meg? Egy szép csokor virágnak biztosan örülni fog! És ha lehetséges, csak VELE töltöd majd azt az estét. Kellemes szülinapot kivánok!

    VálaszTörlés
  2. Junius 10 Margit napja van egy hatalmas mezei virag csokrot kaptam a ferjemtol ammit kaszalas kozbe szedet,orultem neki

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...