2008. június 8., vasárnap

Vasárnap

Pénteken Steiner István testvért már 10 órára bevittem Nagyváradra a fogorvoshoz és amíg őt kezelték én addig elindultam a városba elintézni ezt-azt. Útközben találkoztam Albert Zsolt bihari lelkipásztor társammal, akivel majdnem egy órát elbeszélgettünk. Mire visszatértem addigra már a fogorvos is készen volt és ekkor indultunk el meglátogatni Mancikát a "Crisul"-ba. Ezután bementünk a Mc Donald's-ba ahol együtt ebédeltünk Gere Tamással(21) és leendő menyasszonyával(Salomé,18). Imádkoztam értük és igyekeztem nekik néhány tanácsot és jó kívánságot átadni amit meg is szívleltek. Az Úr áldja meg őket!
Délután még elmentünk Kőrösrévre Hasas Péter hívő fazekas mesterhez, akivel végigjártuk a környék nevezetességeit. Este 11 után érkeztünk haza Feketeerdőn át Érszőllősre.

Szombat reggel hét órakor már Lukács Karcsiéknál(gyülekezetünk tagja) voltam, mert megígértem neki hogy régi jó gyerekkori barátját aki Amerikából repült Budapestre a családjával együtt hazahozom . Tizenegykor(magyar idő) már ott voltunk az MTK pálya mellett(hajjaj most jut eszembe hogy EB-meccs van...) a Szemafor utcában ahonnan el kellett hozni a négy tagú családot. A legkisebbik egy 9 hónapos kislány volt. Rövid tanácskozás után hazaindultunk és rövid biharkeresztesi(a férj szülei ott laknak) kitérő és ebéd után hétre haza is érkeztünk. Addig Steiner testvér már túl volt egy jó nagy gyalogtúrán amit a lányaim szerveztek neki a falu körül.
Ma délelőtt Steiner István testvérrel szolgáltam délelőtt és úrvacsorai alkalmunk is volt, majd Micskére mentem fél négyre. Közben Evódia eljött Zilahról és elvitte Steiner testvért. Este hatra ismét itthon voltam és a Luk. 5:33-39-ből prédikáltam. Az összejövetel után az énekkari tagokkal maradtunk vissza tanácskozni, a hatékonyabb szolgálat érdekében.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Efraim
    Utólag tudtam meg, hogy Steiner testvér itt járt Kárpátalján, a blogg bejegyzésedből. Szerettem volna találkozni vele,add át kérlek üdvözletemet.Szeretettel Erdő Endre

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...