2011. május 20., péntek

Úgy gondolom hogy

édesanyámtól vettem át azt a betegséget, ami a tegnap eléggé kiütött engem. A múlt hétvégén Marosvásárhelyen voltunk és akkor láttam édesanyámat nagyonngyenge állapotban. Igaz hogy elővigyázatosságból még meg sem pusziltuk egymást(édesanyám volt ezek szerint túlzottan óvatos), mégis elkapott az influenza. Ezért miután elvittem a feleségemet Debrecenbe, itthon voltam a tegnap egész nap. De a baj nem jár egyedül... A tegnap délután miközben a tinikkel foglalkoztam, a gyermekek, noha nem engedtem el őket, mégis kimerészkedtek az utcára. ha már kimentek a kapun, meg is történt a baleset. Tirza a 4. a biciklivel elesett és nagyon odavágta magát. A tarkóján egy nagy púp nőtt és erős hányinger kínozta egész éjszaka... Híri Gyöngyi(nővér) jött el megnézni a gyermeket és miután ellátta a sebet azt mondta, hogy ha idővel nem csökken a baj, akkor vigyük a kórházba. Ma reggelre úgy láttam hogy jobban lett a gyermek, mert elevenebb volt mint az este. Az Úr legyen kegyelmes hozzánk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...