2010. március 29., hétfő

Hétfő - Egyik másik levél ijesztő...

Ma este ahogy megnézem a postafiókomat hát találtam benne egy levelet, ami elsőre eléggé megijesztett. Ezt olvastam:

Efraim!

Küldöm a konferencia részletes programját. Kiemeltem azokat a
részeket, mikor ti szolgáltok. Remélem, bírni fogjátok!

Imádkozunk értetek. Várunk szeretettel:

Merényi Zoltán


Hirtelen arra gondoltam hogy valamiről megfeledkeztem. Lehet hogy valamit korábban megígértem, de aztán kiment a fejemből. Mivel voltam már hasonló helyzetben, ezért igyekeztem utánagondolni az eseményeknek, de sehol semmi nem jutott eszembe. Végül elszántam magam hogy megírom a válaszban azt, hogy nem tudok arról, miszerint nekem közöm lenne ehhez(Békési fjúsági konf.) a konferenciához ,de talán Budai Lajos a sógorom lesz az egyik előadó.
Nemsoká érkezett is a válaszban az ügy megfejtése: Csóka Efraimnak(pünkösdi pásztor Kiskőrösön) szánták a levelet, de nálam landolt. 
Egészen megkönnyebbültem, mert ezek szerint csak nem vagyok annyira feledékeny mint amennyire első ijedtségemben gondoltam. Hála az Úrnak hogy vannak még Efraimok, de azért nálam idősebbet itt a Kárpát medencében nem ismerek..:)
   A Lászlókat viszont sajnálom, mert amit egyik druszájukról, a volt Királyhágómelléki ref. püspökről mostanában olvasni lehet az szánalomra méltó...

A Királyhágómelléki református püspök felesége, Tőkés Edit válópert nyújtott be a nagyváradi bíróságon, melyben hűtlenséggel vádolja férjét. Válóperi kérésében az asszony számtalan kalanddal gyanúsítja Tőkés Lászlót, elmondása szerint erről kollégái is tudtak, szükség esetén pedig bizonyítani is tudja ezeket szerelmes levelekkel, SMS-ekkel és egyéb jegyzetekkel. A nő állítása szerint 25 éves házasságuk során szellemi trauma és terror áldozata volt, férjének abszurd szokásai voltak, mint például, hogy írásban kommunikált családjával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...