2010. március 31., szerda

Szerda este - Édesapámékkal

A tegnap este írtam hogy édesapámmal baleset történt és mára már itt van közöttünk. Részleges bokaszalag szakadása van és elég csúnyán bevérzett a lába, de mégis eljött, ill. elhozták. Evódia hozta el hozzánk és innen viszik holnap tovább Újfehértóra. Lassan-lassan erősödik. Édesanyámmal együtt érkeztek hozzánk még az esti összejövetel előtt, úgyhogy ma este itt szolgáltak Érszőllősön.
Én még a délelőtt elmentem Tasnádra hogy a szombati gyermek missziós alkalmat előkészítsem. Voltam az iskolákba ahová meghívókat vittem és talán holnap is elmegyek még, mert nem tudtam mindenkit elérni ma.
Hála az Úrnak meghallgatta az imádságainkat és úgy rendelkezett, hogy azt a bűn rossz utat, ami Érszőllős-Tasnád között volt rendbe kell hozni. Az út felét már leaszfaltozták.
Tasnádról már ilyen út vezet hozzánk

2 megjegyzés:

  1. Imádkozunk Veress testvérért, hogy az Úr erősítse meg a további szolgálatokra,
    Tötös János
    u.i.
    Áldott ünnepeket, a Lélek kenetét a Veress családnak, az Igehirdetők nemzetségének.

    VálaszTörlés
  2. Koszonjuk kedves Totos tv.hogy gondolsz rank imadsagban.Megereztuk az erejet.
    Ferjem kezd jobban lenni.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...