2010. március 20., szombat

Péntek után Szombat - Szultán evett nyulat

A tegnap reggel elvittem Juditot és Tirzát Debrecenbe, mert a nagyobbiknak lejár 31-én az útlevele. Azonban a határra érve derült ki hogy a kicsinek is lejárt az útlevele, már a tavaly októberben. Igaz hogy már akkor csináltattunk neki személyi igazolványt, de az sajnos a feleségem táskájában maradt, csak a lejárt útlevelet adta ide. Na ennek megfelelően félreállítottak, leellenőriztek, jegyzőkönyvet készítettek és a lejárt útlevelet bevonták, de végül elengedtek. Utunk egyenesen a városházára vezetett ahol apósom már várt, mert az ügyfél fogadásra ő kért időpontot.

Miután végeztünk, a gyermekekkel apósom hazaindult én pedig tanultam, ügyeket intéztem és indultam is haza, mert estére vendégeket vártunk. Erdő Endre testvér érkezett hozzánk feleségével együtt.

Mire hazaértem, már a Dacia rendbetétele is megtörtént a Ferenczi János testvér jóvoltából. Teljesen újba kellett tenni az első futóművet és ő még a hét elején elvállalta, hogy itt az udvaron megszereli. Hát tényleg jó és precíz munkát végzett. Ezek után csak azon gondolkodom, hogy miért jártam én eddig sok km-re ehhez vagy ahhoz a szerelőhöz...
Erdő Endre tv. itt szolgált Érszőllősön, én pedig Micskére már a Daciaval mentem bibliaórát tartani. Este hazafelé jövet az Úr megemlékezett a kutyámról(Szultán) és egy nyulat küldött neki vacsorára. Úgy történt hogy semmiképp sem tudtam kikerülni az úton keresztbe száguldó nyulat, mert szemből is jött egy autó. Már-már attól féltem hogy széttöri a lámpát, de végül a kereket célozta meg. Rögtön eszembe jutottak azok a fürjek, melyek a pusztában csak úgy lehullottak Izráel fiai elé. Én is megálltam és miután megállapítottam, hogy a nyúl menten szörnyet halt(a vére benne maradt) és ezért emberi fogyasztásra alkalmatlan, hazahoztam a kutyámnak. Reggelre csak egy kis szőrcsomó maradt a nyúlból.
 Ma délelőtt Erdő Endre testvér és a felesége haza indultak én pedig többnyire készültem a holnapi vendégszolgálatra(Ha az Úr is megsegít és úgy akarja akkor Gyulán fogok szolgálni a művelődési otthonban, Matuz József lelkipásztor társam. meghívásának eleget téve), de azért még egy délutáni kirándulást megejtettünk a lányokkal(Mirjám és a barátnője Ferenczi Lídia).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...