2011. március 17., csütörtök

Csütörtök - Betlehem

Reggel még kilenc óra előtt Mártit elvittem Debrecenbe az egyetemre. Onnan csak kora délutánra kerültem haza, mire Juditka is előkerült az iskolából. Mivel ma estére a Nagyvárad-Betlehem gyülekezetbe mentem bibliaórára, ezért a délutáni tini foglalkozást egy órával előrébb hoztuk. Az Ézsau és Jákób születésének történetével foglalkoztunk. Az alkalom után már indultam is Nagyváradra, ahonnan csak este kilenc után tértem vissza. Hazafelé útközben megálltam Micskén hogy a Füstös Ernő testvér által rám bízott  telefonokat átadjam az ottani testvéreknek. Miután Tripó testvér aláírat(t)a a felelősségvállalási nyilatkozatokat elköszöntem és jöttem is haza. Itthon a kicsik már aludtak, csak a nagy lányom Mirjám volt ébren, aki felelt a többiekért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...