2011. március 30., szerda

Kedd, Szerda - Kisgalambfalva

Ezeken az estéken abban a gyülekezetben szolgálok, ahová 14 évvel ezelőtt irányított az Úr. Öt kellemes és tapasztalatokban gazdag szolgálati esztendőt töltöttem 1997-2002 között a homoródszentmártoni körzetben, melynek egyik állomása Kisgalambfalva volt. Ez a helység Vékás Zoltán testvér szülőfaluja. A testvérei és rokonai akkor is és most is itt élnek. Jó volt újra "hazajönni" id.Kelemen János(Sándor sógorom nagyapja) testvér szavaival élve, hiszen a testvérek, az imaház, a Küküllő, a falu mind-mind hozzám nőttek valamelyest...
A ma esti összejövetel olyan megrendítően kezdődött, amilyenhez nem vagyok hozzászokva. Miközben az öcsém Ernő egy igével köszöntötte a gyülekezetet és engem, egy idős asszony, akit sokakkal együtt meghívtak az evangelizációra elkésve érkezett. Azonban csak öt percet töltött közöttünk, mert amikor a köszöntés után elkezdtük énekelni azt az éneket hogy "Vágyod-e elhagyni bűneidet?", az idős néni hátravetette a fejét és meghalt. Azon nyomban kivitték és hívták a mentőt, de minden újraélesztési kísérlet hiába volt. Később érkezett az alkalomra, de elsőnek távozott a jelenlévők közül e földi életből. Ez után kellet nekem prédikálnom. Nem volt könnyű, de mégis voltak akik az alkalom végén jelezték hogy szeretnének Istennel járni...

A testvéreknek azt mondtam, hogy szerdára két lehetőséggel kell számolnunk: Vagy még többen eljönnek a faluból, mert rádöbbennek az élet bizonytalan voltára és Istennél szeretnék biztonságba helyezni magukat, vagy sokan éppen azért nem jönnek el, mert Jákóbhoz hasonlóan mondják: "Megrémüle annak okáért és monda: Mily rettenetes ez a hely; nem egyéb ez, hanem Istennek háza, és az égnek kapuja."1Móz.28:17 És nem akarnak az élő Isten jelenlétébe kerülni.
Bárcsak szerda este is lennének olyanok, akik új életet akarnak kezdeni Krisztussal! Ezért imádkozz Te is, kérlek!




ifj.Vékás József(néhai Vékás Zoltán testvér unokaöccse) bizonyságtétele
Location : DN13A, Vlăhiţa,
Posted via Blogaway Samsung Galaxy S

1 megjegyzés:

  1. Nagy -nagy szeretettel gondolok mindig a Kisgalambfalvi testverekre.Mindenkire, de kulonosen a Kelemen Piroskara es csaladjara, ahova ebedre voltunk meghiva, es Dezso testver felkert hogy imadkozzak ,eletemben eloszor. Nem tudom hogy imadkoztam, de azt tudom, hogy utana mar nem voltam ehes,es vegig szotlanul ultem.Ez kb. 20 eve volt,meg megteresem elott.Ha visszagondolok, eszembe jut, mijen buzgon szolgaltak a kis imahazban meg a gyermekek is.Eletemben eloszor ereztem azt a szeretetet, ott,amit csak Isten nepe tud adni.Az Ur aldja meg valamenyi gyermeket, es segitsen valamenyiunket hogy keszenletben varjuk Ot! -Kiss Hajnal

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...