2011. március 27., vasárnap

Vasárnap - Rövidebb nap

Ma hajnalban 2 órakor előre vittük az órát, így egy órával rövidebb lett a mai napunk.  Az életünk ideje viszont nem változott. Ugyanannyi amennyit Isten szabott ki...
Az utóbbi napokban alig-alig tudtam gépközelben lenni. Hogy mégis sikerül valami életjelt adnom naponta, az Isten után az EBAPTIFON hálózatnak(ezittareklámhelyeígyegybehogyvésdazeszedbe) és a  mobiltelefonnak köszönhető. Egy-egy kép és néhány karakter olyan "lábnyom" itt az internetes szupersztrádán mely évek múltán is  visszanézhető. Azt gondolhatnánk hogy eleddig ez az adatrögzítés, a multimédiás technológia csúcsa. De nem. Éppen a napokban gondolkodtam azon hogy kb. 30 évvel ezelőtt az én édesapám azt sem tudta hogy mi az az internetes  napló, amit mindenki olvashat és tessék: Ma 30 évvel később akár napi lebontásban, mégis olvasható az ő akkori napi tevékenysége(Szekus dossziék).  A telefon lehallgatásokból, lakásunkban elrejtett lehallgatóberendezésekből, besúgói jelentések jóvoltából, egyéb megfigyelésekből jól nyomon követhető mindaz, aminek dokumentálására ő akkor nem is igen gondolt. Nekem mindennap időt kell szakítanom arra hogy írjak, őróla pedig írtak mások. Hol is van akkor a multimédiás csúcstechnológia? Isten országában. Ott a nagy könyvben minden rögzítve van ám. Nem csak az amit én fontosnak tartok és lejegyzek, hanem mindaz ami fölött én is szívesen átlépek. Ezért érdemes nagyon figyelnünk cselekedeteinkre, hogy azok hitből fakadjanak. Mindaz ami nincs hitből az bűn.(Róm14:23/b)
A címben az volt hogy ez a nap rövidebb nap, de a bejegyzés mégis hosszabb lett. Nézzétek el... hosszaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...