2008. december 4., csütörtök

Csütörtök- 39 esztendő után... megkezdtem a negyvenediket :)

Hálás vagyok az Úrnak azért mert jót tett velem, megbocsátotta bűneimet, újjászült Szent Szellem által és rengeteg áldással, ajándékkal halmozott el eddigi életem folyamán!!! Itt szeretnék köszönetet mondani a sok üdvözletért amit telefonon, drótpostán és személyesen is kaptam. Az a helyzet hogy nem tudok mindenkinek válaszolni személyesen, de hiszem hogy azok a fohászok amelyeket az üdvözletek feladóiért(Székelyföldtől Amerikáig) mondtam, mikor átvettem azokat, már ott vannak a mi Urunk előtt!
A gyerekeim már a tegnap nagyon be voltak zsongva. Mindegyik készült hogy ajándékot adhasson nekem és végre ma mindegyik örömet okozhatott. Együtt olvastuk el a 39. zsoltárt és nagyon jól esett hallani miként imádkoznak az édesapjukért. Annyira örülök hogy a feleségem és a gyermekeim egész életre szóló ajándékok és így nem csak a születésnapomon örvendezhetek velük. Az Úr segítsen hogy lelkiismeretesen viseljem a felelősséget értük. Szeretném, ill. helyesebben szólva majd én is azt akarom mondani: "...Azok közül, a kiket nékem adtál, senkit sem vesztettem el."Jn. 18:9 Ámen!

Végül pedig idemásolok néhány igeverset a 39. zsoltárból:

"5. Jelentsd meg Uram az én végemet és napjaim mértékét, mennyi az? Hadd tudjam, hogy milyen múlandó vagyok.
6. Ímé tenyérnyivé tetted napjaimat, és az én életem te előtted, mint a semmi. Bizony merő hiábavalóság minden ember, akárhogyan áll is! Szela.
7. Bizony árnyékként jár az ember; bizony csak hiába szorgalmatoskodik; rakásra gyűjt, de nem tudja, ki takarítja be azokat!
8. Most azért, mit reméljek, oh Uram?! Te benned van bizodalmam. "

6 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot! Áldjon az Úr! Ézs. 40:31

    VálaszTörlés
  2. Kedves Efraim testvérem!

    40. születésnapod alkalmából szeretettel köszöntelek az 5Móz. 26,16-19 verseivel, amit ma reggel kaptam az Úrtól. Kívánom, hogy az igében való ígéretek mind beteljesedjenek rajtad és kedves családod tagjain. Légy áldás!

    Sok testvéred és barátod közül,
    Kiss Zoltán

    VálaszTörlés
  3. Kérlek javitsd ki a 40.-et 39.-re. Kösz.
    Kiss Z.

    VálaszTörlés
  4. Sok Boldog Szuletesnapot kivanok,
    Lukacs Janos.

    VálaszTörlés
  5. Kedves testverem,kivanom hogy eltesen az Ur sokaig es hasznajon az O munkajaban,legy eros es bator ,amikor elfaradsz kerjed az uj erot es neha piheny meg.Aldjon az Ur az egesz nagy csaladodal egyutt.

    VálaszTörlés
  6. Még sok boldog évet kivánok neked és családodnak!

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...