2010. február 18., csütörtök

Csütörtök - Biharszentjános

Néhány perccel ezelőtt(23:20-kor) érkeztem haza a ma esti evangelizációról. Mivel csütörtök esténként Szilágypérba szoktam menni, ezért úgy vállaltam el a ma estét, hogy vittem magammal a szilágypériakat is. Ez egy kis kerülőt jelentett oda-vissza, de megérte. Igaz hogy nem tudott mindenki jönni, de öten mégis csak elkísértek. Hozzájuk csatlakoztak még innen Érszőllősről 3-an: Ági, Denissza és Borzás László testvérek. Nem bántam meg hogy magammal vittem őket, mert az szilágypéri házaspár férfi tagja a ma esti evangelizáció után visszamaradt imádkozni, mivel az Úr Jézus mellett akart dönteni. Áldott legyen az Úr neve!
Azért nem érdekes? Több esetben is megfigyeltem, hogy amikor kimozdul valaki az otthoni környezetből, akkor inkább tud dönteni az Úr Jézus mellett...

2 megjegyzés:

  1. Hála az Úrnak érte.Csodálatosan munkálkodik Isten abban a faluban:)

    VálaszTörlés
  2. Eszt en is mar eszrevetem es mindig remenykedek hogy lesz egy par ilyen alkalom a mi csaladungba is .

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...