2010. február 27., szombat

Csütörtök-Péntek-Szombat - Csak néhány mondat...

Nem azért mert nem lenne miről írni, hanem azért mert eléggé zsúfolt lett e hétvége. csütörtökön a tinédzserekkel foglalkoztam és közben vártuk haza a feleségemet. Pénteken délelőtt elmentem Debrecenbe mert óráim voltak az egyetemen és éppen csak hogy elértem este hétre Micskére a bibliaórára. (Közben a feleségem hazaérkezett Érszőllősre) Onnan vissza Debrecenbe Nagyváradon keresztül. Ma ismét az egyetemen voltam, de délután négyre már hazaérkeztem és egy óra múlva már indultunk is Értarcsára az énekkarral evangelizációs alkalomra. Szabó András szolgatársam meghívására szolgáltunk ebben a faluban ahol egészen megtelt az imaház éhes és szomjas igehallgatókkal.

Nemrég érkeztünk haza és már készülünk is a vasárnapra... Az Úr legyen kegyelmes hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...