2010. február 14., vasárnap

Vasárnap - Újabb szaporulat

...a Szabó családban. Ma hajnalban megszületett Szabó Barnabás és Szabóné Hubert-Szabó Ildikó 3. gyereke, Szabó Kamilla Hanna. Most már az én testi-lelki jó barátom is elmondhatja hogy "megszaporított engem az Úr". Az Úr áldja meg őket!!!

A tegnap este a korábbi kép tanúsága szerint is Nagyfaluban voltam evangéliumot hirdetni. Gombos Miklós és Lippai János kísértek el, hogy a szolgálatban társaim legyenek. Az alkalom után a Nagy György testvérék vendégei voltunk, Péter István(ügyintéző lelkipásztor) testvérékkel együtt. Valamivel éjfél előtt érkeztünk haza erről a misszió útról.
Ma délelőtt és délután Micskén szolgáltam a vezérfonal szerinti igékből, majd estére hazajöttem, ahol ifj. Híri Jánossal álltunk a gyülekezet elé hogy továbbítsuk az Úrtól kapott üzenetet.
Még egy új éneket is megtanítottam a testvéreknek, Micskén és itthon is. A H.H. 230-as számú énekről van szó...
A ma esti felvételből kivágtam ezt az éneket és ide illesztem, hogy más is megtanulhassa(Nem vagyok egy ének művész, de talán kivehető a dallam...:): http://lelkipasztor.com/media/fonnahonban.mp3

1 megjegyzés:

  1. Efraim. Gyönyörű ez az ének,már meg is tanúltam. Endre (Kelebia)

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...