2010. február 7., vasárnap

Vasárnap - Nagyváradon jubileumi év zárónap

A tegnap délelőtt elkezdtem a foglalkozást a tinédzserekkel. Az a látásom hogy a 12 év feletti gyermekek tanításához, neveléséhez, jellem formálásához már férfiakra van szükség. Egészen 12 évig nagyon is jó ha a több empátiával rendelkező nőtestvérek szárnyai alatt ismerkednek bibliai történetekkel a vasárnapi iskolában, de a serdülőkor már férfi tanítókat kíván. Ezért jelenleg én kezdtem el foglalkozni velük és aztán később majd igyekszem hogy a  vezetőségből mások is bekapcsolódjanak ebbe a munkába.
Estére Paptamásiba mentem evangéliumot hirdetni, ahol Albert Zsolt a lelkipásztor. Megfigyeltem hogy mennyire meg volt szervezve az alkalom. Még arra is jutott ember, hogy az énekeket az általam felolvasott textushoz(Mt.22-ből "A királyi menyegző") "menet közben" összeválogassa. Csak este 10 után kerültem haza. Eredetileg úgy volt hogy átlépek Debrecenbe a lányaimért(Mirjám&Virág), de aztán anyósom telefonon lebeszélt róla. Ezért csak holnap megyünk utánuk.
Ma délelőtt itthon szolgáltam és úrvacsorai közösségünk is volt a gyülekezettel, majd délután Micskére mentem. Odaérkezve észrevettem a többekben feltámadt vágyat, hogy szerettek volna eljutni Nagyváradra a délután 5-kor kezdődő, az európai baptisták 400.jubileumi évének záró alkalmára, melyet a Magyar Baptisták Világszövetsége szervezett. Így rövidebbre szabtam a prédikációt és talán még éppen időben elindulhattak a testvérek. Remélem nem késtek le semmiről.
Estére én hazajöttem és itthon prédikáltam az Úr Jézus által felmutatott irgalmasságról. Hiszem hogy nem hiába!
Áldassék az Úr neve!!!

1 megjegyzés:

  1. férfiakra mindenképpen szükség van az 1-4 osztályosoknál is. de úgy gondolom a tinikorban a lányoknak szükség van a női tanítókra is! Vegyesen jó tanítani minden csoportban, így tapasztaltuk Zilahon a vasárnapi iskolákban, tiniklubban. A kis csoportokban vannak csak nők.
    Szívesen részt vennék a csoportodban, biztos nem unalmas a tiniknek:)

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...