2010. április 1., csütörtök

Nagycsütörtök

Fogságban vagy biztonságban?

Ma délelőtt ismét Tasnádra mentem, hogy meghívókat vigyek az iskolába a szombati előadásra. Örömmel tapasztaltam hogy több gyerek már tudott a szombat délutáni alkalomról. Egy óra felé értem haza és nem sokkal utána már jöttek is édesapámékért Újfehértóról, Karancsi Csaba testvérék. Ezen a hétvégén abban a körzetben fog szolgálni ha az Úr is úgy akarja. Valamennyire javult az édesapám lába, de rögzítő kötést kell használjon. Miután vendégeinkkel(Karancsi testvér Uzonyi testvérrel érkezett) elfogyasztottuk az ebédet, már indultak is Újfehértóra, én pedig a tinikkel akik jöttek a délutáni foglalkozásra, mentem vissza Tasnádra. Azért mentünk, hogy a maradék meghívókat még szétosszuk. Tasnádról tovább mentünk Szilágypérba, ahol este nyolckor kezdtük az összejövetelt. Azt a történetet olvastam a János ev.-ból amikor az Úr Jézus megmosta a tanítványok lábát. Megjegyeztük hogy az Úr Jézus miben adott példát, mire tanította és hogyan nevelte az övéit, mert az a mi javunkat is szolgálja. Este 10 óra után értünk haza.

2 megjegyzés:

Itt hozzá(m) szólhatsz...