2010. augusztus 13., péntek

Péntek - Szélhámos a láthatáron...

mármint keresztyén köreinkben. Pedig egy időben azt hittem hogy kivesztek, mert volt olyan év hogy egy sem sodródott az utamba. A legtöbbször csak legyintettem rájuk, mert többet nem érdemeltek. Most azonban kénytelen vagyok többet is tenni(legalább egy bejegyzés erejéig), nem magamért hanem a szolgatársaimért. Van egy ember (nevének a monogramja I.E.), aki Kanadából jár errefelé "missziózni" és akinek az elektronikus levél címéről egy időben rengeteg mocskos dolog jött a postaládámba, de ő ezt egy személyes beszélgetésen azzal magyarázta hogy valakik feltörték a postaládáját és mások irkáltak az ő nevében. Ezt akkor magyarázatnak el is fogadtam, de ez még nem jelentette azt hogy szolgatársamnak is fogadom. Valószínűleg ezt ő érezte is mivel úgy gondolta hogy bizonyítékokat kell tárjon elém arról hogy mennyire népszerű és elfogadott ő baptista berkeken belül. Ezek a bizonyítékok a nekem eljuttatott tekintélyes paksamétában olyan lelkipásztorok személyes levelei voltak, melyeket neki írtak, abból a célból hogy mikor és hol fogadják őt szolgálatra a gyülekezetükben. Dr. Mészáros Kálmán testvértől, megkezdve dr.Almási Mihályon és Bereczki Lajos debreceni baptista lelkipásztoron át egészen Nagy István szalárdi baptista lelkipásztorig, tartott a bizonyítékok sora. Sejtettem én hogy ezen magán levelek nem ajánló levelekként lettek megfogalmazva, hanem inkább illemből egy olyan valaki felé, aki már sokszor bombázta őket "szolgálati" ajánlataival. Felhívtam az én szolgatársamat Szalárdról és be is igazolódott a feltételezésem. Ő csupán egyszer látta az illetőt, de több levelet is kapott tőle, melyben ajánlkozik arra, hogy ellátogatna Szalárdra. Mikor végül az én testvérem hajlott arra, hogy fogadja azután már úgy tálalta másoknak, hogy lám-lám őt mennyire kedvelik és mennyire várják pl. Szalárdon. Most vasárnap fog ott megjelenni, de a módszer ahogyan dolgozik ez az illető, az én szememben megkérdőjelezi annak a "szolgálatnak" a célját. valószínüleg egy trófeával több lesz a szolgálati listán. Az Úr legyen kegyelmes hozzá és hozzánk is!!!
Minderről nem akartam írni, gondoltam hogy majd kiforrja magát a dolog, de ma meglátogatott Budai Lajos sógorom is és amikor szóba hoztam ez ügyet akkor ő is azt mondta hogy kapott egy ugyanilyen levelet I.E.-től aki szeptemberre jelentkezett be egy vendégszolgálatra Zilahra. A sógorom azonban  az ige szerint, hogy "Mert nem az a kipróbált, a ki magát ajánlja, hanem a kit az Úr ajánl."2Kor 10:18 nem válaszolt az ajánlatára. Kérdezte is tőlem, hogy ismerem e ezt az embert. Amit tudtam elmondtam róla. Lehet hogy még másokhoz is bejelentkezett és akik fogadják számítsanak arra, hogy a későbbiekben(ámbár e bejegyzés után kevésbbé hiszem) ők lesznek majd I.E. "ajánló levelei", mint ahogyan Mészáros Kálmán testvérem vagy Almási Mihály testvér, akik szerintem nem is tudnak róla... Talán az én nevemet is felhasználhatta, azok után hogy egyszer megjelent nálam és beszélgettünk, de itt és most kijelentem, hogy érte semmilyen felelősséget nem vállalok, sőt inkább minden szolgatársamat óvnám az ilyen zavaros hátterű személyektől!!!

Végül ide illeszetm a levél fényképét, csak azért hogy érezhető legyen I.E. számára is az hogy mit jelent mások magánleveleit felhasználni a magunk igazolására...


2 megjegyzés:

  1. Efraim!
    Először is, köszönöm, hogy nyíltan, bátran cselekedtél a testvériség védelmében.

    Írod, hogy Kanadából érkezett a látogatótok. Megtennéd, hogy amennyiben szövetségünkhöz is köze van (a torontói mellett, több kisebb közösséggel is kapcsolatban vagyunk, akik nem tagjai ugyan a szövetségnek), írsz nekem? Ha a nevét megírod az is elég.

    Köszönöm.
    Jóska

    VálaszTörlés
  2. ki ez az atyafi?
    megírhatod privátban, hátha ismerem. Kanadai?
    L. János

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...