2010. augusztus 9., hétfő

Végre újra itthon...

vagyok és ezt nem azért mondom, mert annyira meguntam a tábori szolgálatokat, hanem azért, mert kipihenhetem magam. A gyergyói út után mentünk el táborozni a gyerekekkel, majd a fiatalokkal maradtam még ott a hétvégéig. Vasárnap délután Magyargoroszlón szolgáltam, ahol a gyülekezet 100 éves jubileumi ünnepet ült. Mivel édesapám nem tudott ott lenni(korábban lelkipásztora volt a gyülekezetnek), ezért megkértek hogy a családot én képviseljem. Este hétre viszont már igyekeztem haza, mert itthon a táborozók beszámolóját hallgatta meg a gyülekezet. Sok szülő is eljött, hogy betekintést nyerjen a képes beszámolók alapján a táborozási hétbe és így volt alkalom hogy hirdessük nekik az evangéliumot. Az ApCsel. 2-ből hirdettem hogy "Térjetek meg és keresztelkedjetek meg és veszitek a Szent Lélek ajándékát..."
Este 11-kor lett vége a közös alkalomnak, ami után jó volt hazajönni és végre egy jó nagyot aludni...
Ma tulajdonképpen pihenőnapot tartottam, ami azt jelentette hogy a házkörüli munkában voltam foglalatos. Füvet nyírtam, gépet javítottam, az iratok közt rendet tettem és még mindig nem értem a végére...
A http://hooreb.com/ -ra igyekszem folyamatosan feltenni a képeket és a videókat. ott majd többet is meglehet tudni az elmúlt időről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...