2010. augusztus 15., vasárnap

Vasárnap - Micskén

voltam ma délelőtt és délután, ahol úrvacsorai közösséget is gyakoroltunk. Szabó Barnabásék is itthon voltak, mert a tegnap volt a Tripó István testvér feleségének(Magdi) a születésnapja. Estére hazajöttem Érszőllősre ahová Barna is elkísért, tekintve hogy a délutáni téma az adakozásról szólt, ő különösen érintett volt benne hiszen a gyülekezetükben ő a pénztáros. Egyszer azt mondtam egyik szolgatársamnak, hogy a gyülekezeti tagok lelkiállapotát a pénztáros testvér tudja a legjobban, hiszen nem csak azt tudja, ki mennyire hálás az Úrnak, hanem azt is látja hogy ki adakozik jókedvűen is ki az aki ad, de...
Miután vége lett az alkalomnak, megérkeztek anyósomék is akik jönnek velünk holnap reggel a Hargitára. Ha az Úr megsegít minket akkor egész péntekig együtt leszünk több lelkipásztor testvéremmel és családtagjaikkal...
Az alábbi kép a táborozás idején készült rólam amikor a tábortűz mellett melegedtem. Akármennyire is voltam akkor a tűz közelében, nem volt olyan melegem mint ma és tegnap...(Ma Micskén Hubert testvéréknél 39 fok volt az ernyő alatt, még jó hogy leengedtek a pincébe egy kicsit frissülni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...