2010. augusztus 29., vasárnap

Vasárnap hajnalban

összedőlt a berettyóújfalui magyar baptista imaház. Videó itt.  Ilyen hír után kifejezetten vágytam, hogy ott legyek ahol fehér ruhában tesz valaki vallást a Megváltóról. Délelőtt itthon szolgáltam a falunap alkalmából az egyházakkal megtartott közös istentiszteleten, ahol a Mt. 7:-ből a 21-24 volt az igehirdetés alapja.
Délután ifj.Híri János testvéremmel és Borzás László testvérrel(a fia biharszentjánosi) Biharszentjánosra mentünk bemerítési alkalomra, ahová Papp Dezső lelkipásztor testvér hívott meg. Kellemes meglepetésben volt részem, mert a bemerítkező testvérnő aki a világból tért meg, azzal fogadott hogy másodjára látjuk egymást.

Az első alkalommal a télen találkoztunk, amikor ott voltam szolgálni evangelizációs estén.  Ő akkor volt először baptista imaházban, megérintette az ige és döntött az Úr Jézus mellett. Áldott az Úr aki miatt nem volt hiábavaló a biharszentjánosi(a szilágypéri testvérek is elkísértek akkor) szolgálat.(akkori beszámoló itt).
Még a tavaly érlelődött meg bennem az elhatározás, hogy nem megyek el szolgálni mindenhová ahová hívnak és az időmből is futja, hanem csak ott akarok szolgálni ahol az Úr, az én Uram is látni akar. Ezért nem adok azonnal  választ azonnal(csak a határidőnapló alapján) a meghívásra, hanem csak azután mikor az Úr elé vittem a kérést és Ő válaszolt. Ez egy jó elhatározás volt és igyekszem ehhez tartani magam ezután is, hogy ne legyen hiábavaló a jövésem-menésem. Az én Uram az Úr segítsen ebben! Ámen!
Tehát nem kell minden meghívásnak eleget tenni, csak azért mert úgymond "beleférne" a határidőnaplóba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...