2010. szeptember 27., hétfő

Hétfő - Meglepő...?

Hogy ma is vannak ilyen áldozatkész emberek, mint ahogy az az egyik csütörtöki bejegyzéshez érkező kommentből kiderül? Szerintem nem.

"Kedves Efraim. Rendszeres olvasoja vagyok a blogodnak es meg kell mondjam hogy nem mindenben ertek egyet veled. De most tenyleg ,,Fejen talaltad a szöget''.Nekem is megdobbant a szivem. Önallo elektrotechnikus vagyok nemetorszagban (nemet oklevel es 25 eves szakmai gyakorlat tulajdonaban). Örömmel vallalnam a teljes epület villanyszereleset,beleertve tv, telefon es a net halozatot. Tervezes, szereles,anyaggal együtt teljesen ingyen! Ugy erzem ez az UR akarata! Ezert meg sem varom mig a felesegem haza jön a munkabol annak ellenere hogy az ö jovahagyasa nelkül nem szoktam semmire pecsetet tenni. Csak felreertes elkerülese vegett jegyzem meg hogy en nem vagyok ,,patron'' csak egy ,,szürke (magyar) eger'' es a hazunkra felvett kölcsönt meg par evig fizetnünk kell, de ennek ellenere vallalom mert tudom hogy Ö idejeben ki fogja rendelni nekem az ehhez szükseges penzt es eröt!Különben ha ez az ajanlat nektek megfelel es megbiznatok a vegrehajtasaval en ezt nem teherkent latnam hanem egy tisztessegnek, kivaltsagnak,hisz mi lehet annal szebb es hasznosabb mint az UR szölöjeben munkalkodni(mig le nem megy a nap). Szeretettel testvered az urban. Jelezd ha erdekel az ajanlatom es megadom a nevet es cimet. PS Felölem maris lehet kezdeni az epitkezest. Most meg csak arra kerlek hogy ne talalj sok helyesirasi hibat mert az utobbi 25 evben összesen 4-5 oldalt irtam magyarul es a gepem billentyüzete a nemet abc-nek felel meg,igy hianyzik sokszor az ekezet. "

Lám-lám..., ha az Úr elkezd  valamit mozgatni, akkor ott az övéi is elkezdenek ébredezni, mozogni, imádkozni, szervezni sőt áldozatokat hozni.

Bárcsak látnánk mindig azt amit az Úr akar mutatni, lennénk ott ahol az Úr akar látni és tennénk azt amit az Úr akar munkálni!!! Ámen!

U.i. Lehet  nagyobb áment is mondani, mint amilyet írtam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...