2010. szeptember 30., csütörtök

Szerda - Csütörtök - Most éppen ülök...

de a tegnap óta már rám is fér:) A szerda esti bibliaóra után vezetőségi megbeszélést tartottunk, mert vasárnap testvéri óra és úrvacsorai alkalom vár ránk. Eléggé megnyúlt a beszélgetésünk a különféle ügyek miatt, ezért csak 23 óra után kerültem haza.
Ma reggel miután a gyerekeket(Jémina, Tirza) Margittán leadtam iskolába, óvodába, a feleségemet elvittem Debrecenbe az egyetemre. Mikor odaértem már fordultam is vissza, hogy 11-re hazaérjek mivel akkorra beszéltük meg Lukács György testvérrel a találkozót. Együtt látogattuk meg az özvegyeket, időseket, betegeket hogy úrvacsorai közösségben legyünk velük.
Késő délután végeztünk csak, mert mindegyik helyen többet időztünk mint máskor. Lina nénivel(97 évesen ő a falu legidősebb lakója) különösen érdekes volt elbeszélgetni, hiszen ő jól ismerte az apai nagyanyámat Veress mamát alias Kónya Juliannát. Sokat tudott mondani dédnagyapámék családjáról. Ő noha 97 éves lesz október 19-én a tavalyig még egyedül kapálta meg a 40 áras kertecskéjét és még most is önellátó, aki a háztájit is ellátja majorsággal együtt. Az orvos azt mondta hogy a szíve és a gyomra még mindig nagyon jó, csak a látásával van gond. Szürke hályog van mindkét szemén, de ő ebben a korban már nem akar műtétre menni. Kész élmény volt a vele való beszélgetés és imádkozás, mert nem egy megfásult személyt találtunk, hanem egy elkeven hívő asszonyt, aki azon csodálkozik hogy az Úr miért tartja még itt a földön. Erre  a kérdésre igyekeztünk a választ közösen megtalálni.
Fél hatra jöttek a tinik, akikkel hét órakor elindultunk Szilágypérba, mert el akartak kísérni az ottani bibliaórára. Tirzát és a kis Virág-Violát is elvittük, mert a feleségem úgy beszélte meg Ilukával és Sándorral hogy a jövő hétig ott lehetnek náluk, míg mi jövünk-megyünk-tanulunk-dolgozunk-szolgálunk.
A kis tinicsoport(9-en) szépen szolgált énekekkel és bizonyságtétellel. Dicsőség az Úrnak!!! Este 11 körül értem haza, miután mindenkit hazavittem. Szép, gazdag, és jó napunk volt az Úr kegyelméből. Örömmel fekszem le! Áldott az Úr!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...