2010. szeptember 12., vasárnap

Vasárnap - gazdag nap...

A tegnap éjfél után érkeztem haza a Hargitáról miután  Budai Dánielt, Zilahon a szüleinek átadtam. Nehéz volt látni édesapámat abban az állapotában, de mégis jó volt tapasztalni hogy az Úr közelségében létezik. A szenvedések által annyira közel van Hozzá hogy mi egészségesek olyat még nem tapasztalhattunk.
Ma délelőtt Micskére mentem a negyedik lányommal Tirzával, ahol délelőtt úrvacsorai alkalmunk volt. Ebédre Szabó József testvérék vendégei voltunk és a délutáni összejövetelre már velük mentünk. Este hatra hazajöttünk és itthon is a Zsidókhoz írt levél 5:11-6:3-ból szolgáltam Ozsváth Miklós testvérrel, aki éppencsak hogy hazaért a Nagyváradról, ahol ma volt a a belvárosi magyar baptista gyülekezet 125 éves jubileuma. Az alkalom végén imádkoztunk a betegekért, az iskolásokért akik holnap kezdik meg az új iskolaévet és egy házaspárért(Híri Károly és Márta) akiknek holnapután lesz a 25. házassági évfordulójuk. Az összejövetel után visszamaradtam azokkal akik jelezték, hogy szeretnének bemerítkezni. Öten voltak azok akikkel megállapodtunk abban, hogy a gyülekezeti tagfelvételig minden szombaton este hat órától egy órán át bibliatanulmányt folytatunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...