2010. szeptember 19., vasárnap

Vasárnap - Születésnap

Az időjárás viszontagságai miatt elmaradt a mai napra tervezett zilahi és nagyváradi missziókerület közös hálaadónapja. A feleségem és én ma reggel Tripó István testvérékkel Gödöllőre mentünk ahol a délelőtti igéből szolgáltam a gyülekezetben. Abban a városban és gyülekezetben, ahol a feleségemmel kezdtük közös életünket. Egy évig míg ott voltam teológus, annak a gyülekezetnek voltunk a tagjai. A délelőtti igék alapján beszéltem kétféle hívőről(Aháb és Jósafát), kétféle prófétáról(Cidkijjá és Mikájehu) és az egy isteni igazságról Jézus Krisztusról. Hiszem hogy nem hiába... Jó volt látni az ismerősöket, testvéreket(Szabó család), akiket még gyerekkoromból Zilahról ismertem és jó volt együtt lenni az ebédnél is barátommal Szabó Barnával, aki ma töltötte a 40. életévét. Urunk áldása maradjon rajta!!!

2 megjegyzés:

  1. Én is üdvözlöm Sz.Barnát születésnapja alkalmából.Van-e neki emailcime?Ha tudod,küldd el!

    VálaszTörlés
  2. bruny@fibermail.hu

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...