2010. szeptember 28., kedd

Kedd -Jó hogy lett!

Miután a tegnap este együtt votunk a Budai családdal(Lajos+Evódia+gyerekek), egy kicsit későn feküdtünk le, így nem volt olyan könnyű ma reggel az ébredés, de mégis sikerült. Miután elvittem a gyerekeket az óvodába, iskolába Margittára, Ottományba igyekeztem ahol márt várt az én szolgatársam-testvérem Szabó András. Onnan már együtt mentünk Nagyszalontára, a nagyváradi missziókerület lelkipásztori találkozójára. Útközben csatlakozott hozzánk Diószegen Fazakas György, Paptamásiban pedig Albert István Zsolt testvérünk, így négyen érkeztünk meg délelőtt 10-re a találkozóra. Ott az áhítat után Simon József testvér tartott előadást a gyülekezeti evangelizálás módszereiről, majd ezután kötetlen beszélgetés és imádkozás következett. Az alkalmat szeretetvendégség zárta, melyen a nagyszalontai testvérek szolgáltak felénk.
Estére érkeztem haza és már indultam is az esti imaközösségbe, mely nélkül csak tántorgó szolgálók lennénk. Áldott az Úr, akit igazságban és lélekben imádhatunk!!!
 Még a helyünket keressük...

Simon József lelkipásztor testvér szolgál



A nagyszalontai imaház...

1 megjegyzés:

Itt hozzá(m) szólhatsz...