2009. április 24., péntek

Csütörtök-Péntek

A tegnap tényleg elmentem a fodrászhoz és lenyírattam jó rövidre a hajam. Remélem hogy most már a határrendőr szemében is találni fogok a feleségemhez ;)
Ma nagyon jó előadások voltak az egyetemen médiaesztétika és technomédiumok tárgykörökben, olyanok amiket én is élveztem nem csak az előadó. A szünetekben megnéztem az Egyetemi Könyvtár által kiselejtezett állományt amiből potom pénzért lehetett válogatni elég jó könyveket, ami nem feltétlenül régi vagy a múlt ideológiáját felidéző alkotásokat jelentett, hanem egészen korszerű vagy éppen vallásos irodalmat. Pl. Rick Warrentől a "Céltudatos Élet" 600 forint volt, de mégsem vettem meg. Megvettem viszont egy középkori prédikációs gyűjteményt, egy számítástechnikai jegyzetet az Államigazgatási Főiskoláról, valamint egy teológusok pszichológusok tanulmányait tartalmazó művet az emberről és a bűnről. Mindez csak 700 forint volt. Jókor voltam jó helyen... Ma este, ha az Úr is megsegít Kéczbe megyek bibliaórára először a magyarokhoz majd azt követően a cigányokhoz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...