2009. április 12., vasárnap

Húsvétvasárnap-Micske

Mivel a hónap második vasárnapja volt ezért Micskére mentem, mert ott úrvacsorára is sor került. Tirza volt az utitársam és ahhoz képest hogy ő még csak mostanában kezdte velem járni a körzetet elég jól viselkedett. Mivel Szabó Barnabásék is itthon voltak, ezért az imaórán az áhítatot Barna vezette.
Micskei csendélet húsvétkor..., csak a mikrofonnál álló testvér szólt bele


Én pedig mind délelőtt mind délután a vezérfonal szerinti igékből hirdettem az üzenetet. Ebédre Hubert testvérék vendégei voltunk, ahol a múltból megidézett történetekből, bizonyságtételekből és ugyanúgy a délutáni beszámolókból(a nőtestvéreket kérdeztem az "első húsvétjuk" felől) azt a következtetést vontam le, hogy Micskén az országos átlagot messze meghaladva sokszor álom által szólította meg az Úr az övéit. Ez nem azt jelenti, hogy a micskeiek álmodozóbbak lennének mint mások, de azért elgondolkodtató...A micskeiek énekelnek..., ez nem álom

Este hatra éppen hogy hazaértem és a teológus testvérrel(Tencut Zoltánnal) szolgáltunk a népes(sok vendég is volt) gyülekezet előtt. A teológus napközben(délelőtt és délután) Kéczben hirdette a húsvéti üzenetet és id. Híri János testvér volt aki a kocsiján vitte és hozta. Holnap ez a beosztás éppen fordítva lesz. Ő megy Micskére, én pedig Kéczbe és este ismét itthon találkozunk...

Végül ide írom a gyülekezetünk bankszámlaszámát:


Biserica Cultului Crestin Baptist Viisoara Bihor

RO17RNCB0035022250530001 B.C.R. MARGHITA Bihor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...