2009. április 6., hétfő

Hétfő-nyugalomnap

Reggel elvittem az autót a micskei szerelőhöz hogy a kormányszerkezetet is rendbetegye és amíg ő ezzel bíbelődött Tripó testvérrel megjártam Váradot. A Szövetségtől elhoztam gyülekezetünk új működési engedélyét és a "Szeretet" lapokat. Mire Micskére visszaértem az autó is elkészült, de még csütörtökön egy apróbb javításra ismét vissza kell vigyem.
Egy óra után értem haza és délután sikerült egy jót aludni. Már nagyon hiányzott és meg is lett az eredménye, mert utána pihenten és jó kedvűen mehettem özvegyet, beteget látogatni, úrvacsorát vinni. Este kilenckor kerültem haza és a gyerekek ébren voltak még, így együtt tartottuk meg az áhítatot aminek nemrég lett vége, mert eléggé elnyúlott(kb. egy óra), de élvezetes volt.
Most pedig a Novák Zsolt avatásáról készült felvételeket nézem vissza dvd-ről, amit Hegedűs Endre testvérem(Kelebia, Magyarország) küldött nekem és ma kézbesítette a postás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...