2009. április 16., csütörtök

Lelkipasztori konferencian Zilahon

Ma delelott olyan helyzetben voltam mint meg sohasem. 11 oratol a keczi temetobe voltam egy urnas temetesen. Az illeto akinek a hamvai az asztalra kerultek valamikor az erszollosi gyulekezet tagja volt, de regesreg Magyarorszagra koltozott es hogy milyen lelkiallapotban talalta ot a halal azt csak az Ur tudja. Nem is szoltam en rola hanem csak az iteletrol es feltamadasrol azoknak a rokonoknak akik eljottek a sirhoz...

Delutan kettotol a Zilahon vagyok lelkipasztori konferencian.
Veress Efraim

3 megjegyzés:

  1. az ur aldasat kivanom nemetorszagbol horvat sanyi keczi lakos
     

    VálaszTörlés
  2. Kedves Efraim!
     
    Örülök, hogy rátaláltam az oldaladra, majd figyelmesen végigolvasom, és megpróbálom kideríteni, hogy éppen merre jártok a nagyvilágba!
    Egy kérésem lenne, nem tudom, hogy tudsz-e segíteni...
    Egy iskolai anyagot állítok össze, és bukovinai székely emberekről, falvakról kellenének képek.Az interneten van sok, de a jogdíjak miatt macerás a dolog.
    Ha neked lennének képeid, vagy tudsz valakit, légyszíves jelezd.
    Elég sürgős lenne...
    Üdvözlet Mártinak és a sok szép leánynak :)
    Szeretettel: Juhász Gábor (B. szemes)
     

    VálaszTörlés
  3. Elfelejtettem: jugaband@gmail.com

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...