2009. április 29., szerda

Szerda

Még a vasárnap délutánnál maradva, azt kell megjegyeznem hogy hat órától a kézdivásárhelyi gyülekezet vendégei voltunk. Ezzel a kis missziós gyülekezettel léptünk partneri kapcsolatra. Hiszem hogy egymás javára leszünk és jó gyümölcsei lesznek a közös munkának. Vacsorára Veress Bálintékhoz(apai nagybátyám) voltunk hivatalosak, ahonnan kellőképpen feltankolva, megáldva csak este 10-kor indultunk haza. Az Úr kegyelméből reggel fél hatra haza is érkeztünk és nem tűnt olyan hosszúnak az út mint amilyen, mert jó bszélgetésünk volt egész végig a testvérekkel. Amint hazaérkeztem le is feküdtem és csak délután háromkor ébredtem meg. Akkor délután(27-én), egy nappal korábban mint a tavaly(lásd 2008.04.28.-i bejegyzést) megtörtént a veteményezés a frissen felszántott kertünkben. A tavaly nem nagyon sikerült a kert, de most már okosabbak vagyunk és leszünk. Remélem hogy az Úr is ránk tekint és láthatjuk gyümölcsét is munkának.
A tegnap elültettem mind a 25 fenyőfa csemetét amit Baróton kaptam Sikó Banditól. Néhány évtized múlva, ha az Úr addig nem jön vissza, ezek a fenyők jelzik majd az utókornak, hogy ennek a gyülekezetnek Székelyföldről, Erdővidékről rendelt az Úr lelkipásztort...
Tegnap este a kolozsvári fiataloknak a "Közöny-közömbösség a hitéletben" témakörben tartottam előadást és hiszem hogy volt értelme...
Ma itthon voltam és miután embereket és a környéket(még a szomszédos faluban Csekenyén is voltam) látogattam este bibliaórán a Mt. 19:1-15 -el foglalkoztam. A bibliaóra után testvéri órát is tartottunk, mert vasárnap úrvacsorai alkalmunk lesz. Fél tizenegykor lett vége, de még azután is maradtunk viszza imádkozni egy-két fiatallal... Meg is hallgatott az Úr! Áldott legyen az Ő neve!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...