2010. november 25., csütörtök

Csütörtök este - Későre lett vége

a tasnádi összejövetelnek, mely délután öt órakor kezdődött a roma gyülekezetben. Éppen hogy oda érkeztem  a délutáni tini foglalkozásról, melyet három órától tartottunk. A szövetség elnöke Borzási István, Gál Győző és én mentünk ügyintézni a romák közé. A rövid igei üzenet ("Többé nem élhettek úgy...") után, melyet Borzási testvér tartott, megkezdődött a közgyűlés. Ez több mint három órán át tartott és sok minden volt benne. Borzási testvér vezette a gyűlést, Gál Győző testvér volt aki mindenkit ismert és én vezettem a jegyzőkönyvet.
 Ez még az igeszolgálat...

Itt még nagyon nyugodt a testvéri közösség... (a többiről már nem készítettem képet)

Még úgy is volt hogy az egyik atyafi feljajdult amikor Borzási testvér keményen beszélt és -mint az az ember aki szereti a csípőset, de amibe most harapott az csípősebb volt minden korábbinál- azt mondta, hogy ez már nagyon erős volt... Végül sikerült határozatokkal és imádsággal lezárni az ügyet és haza jöhettünk. Este kilenc óra után értem haza...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...