2010. november 29., hétfő

Vasárnap - Aranymenyegző

volt délelőtt Micskén. Szabó József testvér és felesége Berta néni emlékeztek vissza az elmúlt ötven évre, amit együtt tölthettek az Úr kegyelméből. A 23 tagú családból(3fiú + 1 lány +menyek+vő+ unokák...) 22-en voltak jelen a gyülekezetben, akikkel együtt adhattunk hálát mindazért, amit Isten cselekedett a családjukban. A 2Sám. 6:1-12 -ből szóltam az igei üzenetet arról hogy mikor hova és kire küld áldást az Úr.
A Szabó család
Micskéről az alkalom végén egy óra körül már indultam is tovább Szilágypérba, ahol  két órától kezdődött az imaház megnyitó ünnepség a romák részére. Egy fél évvel ezelőtt május 5.-én ebben a bejegyzésben írtam arról hogy jó lenne azt a házat megvenni imaháznak. Az Úr meghallgatta az imádságot és egy holland házaspáron(a margittai holland farm üzemeltetői) keresztül kirendelte az anyagiakat. Azóta a ház sem úgy néz ki mint a május 5.-i bejegyzésben, hanem át lett alakítva és szépen fel lett újítva. Ferenczi Béla testvér szépen megszervezte ezt az alkalmat, úgyhogy két és fél óra alatt több igei szolgálatra is sor került. Dan László a cigánymissziós alapítvány vezetője tartotta kézben a programot, Boros Gyula nagyszalontai lelkipásztor(missziókerületünk titkára) hirdetett igét, majd Gál Győző, Bödő Zoltán, Ferenczi Béla, Kőszegi Dániel testvérek és én köszöntöttük az egybegyűlteteket igei üzenetekkel.
A holland házaspár szolgálata
Fél ötkor az ünnepség végén a magyar testvérekkel átmentünk a magyar imaházba hogy az e hónapi úrvacsorai közösségünket megtartsuk. Majdnem hat óra volt mikor onnan haza indultam, ezért el késtem itthonról, de azért még elmondhattam azt amit az Úr a szívemre helyezett az Ámós próféta könyvéből. Az esti alkalom végén még visszamaradtunk a gyülekezet vezetőségével, hogy a rendes havi értekezletünket megtartsuk, mivel jövő vasárnap úrvacsorai közösségünk lesz. Este tíz óra volt már mire haza értem egy kicsit el- de nem megfáradva...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...