2010. november 21., vasárnap

Vasárnap - Micske + Érszőllős Iosif Ton -> <- Paul Negrut

volt ma a szolgálati terep. Miután délelőtt a micskei testvérekkel úrvacsoráztunk, ebédre Tripó testvérékhez voltam hivatalos. Délutánra már máshonnan is érkeztek látogatók, akikkel közösen tanultuk meg azokat az énekeket, melyeket itt a blogon is megjelentettem. Este hatra hazjöttem érszőllősre és itt is az Ám.4:4-13-ból prédikáltam a megtérésről. Itthon is megtanultuk az énekeket.

Ma egy különösen éles pengeváltásra hívta fel a figyelmemet Tripó testvér(román ügyekben ő a szakreferens), ami Iosif Ton és Paul Negrut testvérek között történt. Úgy gondolom hogy ennek a szikrái minket(magyarokat) is érinteni fognak, amennyiben teológiai dogmák mentén akarják megvívni kettejük csatáját...

Iosif Ton november 14-én ezt írta, amire Paul Negrut személyes blogján a tegnap ezt válaszolta...

Mivel mindkettejüket Isten emberének tartom és úgy egyiknél mint a másiknál is sok-sok jó gyümölcs található, ezért nagyon úgy gondolom hogy erre az ügyre is igaz lesz a mondás "vajúdnak a hegyek és egeret szülnek"..., vagy mégsem?

2 megjegyzés:

  1. Kedves Efraim,

    Ez a konfliktus, ami kialakult az általam is nagyrabecsült két ember között, mélyen elszomorít. Erre inkább az az imádság illene: Uram te tégy igazságot bárány és bárány között.
    12 évesen Oláh Liviu testvér szolgálatait hallgathattam, 14 évesen már a hétfő esti előadásokra járhattam, amelyeket Ton testvér tartott a Simion Barnutiu-n, a 2. számú román gyülekezetben a fiataloknak. Paul testvér pedig volt az a személy, aki bibliaiskolát szervezett nekünk, akik vágytunk növekedni az ismeretben.

    Nem értem, mi történik, de az biztos, hogy számomra innen távolról figyelve, az egész félelmetes és szomorú.

    VálaszTörlés
  2. Hát engem is elszomorít ez az eset. De Isten szava az megáll mindörökké.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...