2010. november 18., csütörtök

Csütörtök -Nagyvárad

volt a ma esti szolgálatom helyszíne és hála az Úrnak idejében meg is érkeztem. A belvárosi gyülekezet ifjúsága egy négy napos evangelizációs sorozatot szervezett, ami hétfőn kezdődött és én a végére érkeztem. Első két este Mike Sámuel, tegnap pedig Balla Frigyes szolgált. Mivel csütörtök este amúgy is összejövetel szokott lenni ezért az egész gyülekezet részt vett az alkalmon,  meg is telt az imaház. A Jónás könyvének első részét olvastam a 2. fejezet első versével és a Mt.12:40-et

Hová tartasz? 

1.Egy ember - éppen te vagy talán, aki Isten gyermekének mondod magad, válaszolj!
2.Két irány - amerre Isten irányít és amerre nem
3.Egy megoldás - meghalni Jézus Krisztussal és élni csak neki

A felhívás végén többen kézfelemeléssel jelezték hogy irányváltásra van szükségük és imádkoztam értük. Most már tudom, hogy tovább kellett volna menni és nem befejezni ott az alkalmat, hanem kihívni mindazokat akiket eltalált az ige hogy saját szavaikkal imádságban is tegyenek vallást arról amire vállalkoztak.   Annak ellenére is így látom, hogy meg volt adva a lehetőség arra hogy külön visszamaradjon  az aki akart. Csak azt kérem az Úrtól, hogy ne engedje az én gyengeségem miatt visszaesni azokat akik ott és akkor komolyan gondolták a változást. Aki pedig értem imádkozik az könyörögjön azért, hogy az Úr segítsen nekem máskor jobban tenni azt, amivel megbízott!!! Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...