2010. november 7., vasárnap

Vasárnap - Ilyen még nem volt...

Ma délelőtt a vámoslázi(Chislaz) baptista imaházba voltam hivatalos, ahol a község falvainak evangéliumi gyülekezetei(baptisták, pünkösdiek,magyarok,románok) jöttek össze közös hálaadónapra. A helyi polgármester Tripó István testvér volt ez alkalomnak a főszervezője és házigazdája. Erre az alkalomra a gyülekezetek lelkipásztorai mellett hivatalosak voltak még a közigazgatásban(polgármesterek, alpolgármesterek, megyei tanácselnök) szolgáló testvéreink is Bihar megyéből. A program fél tízkor kezdődött és délután 1 óráig tartott, de mégsem volt hosszú. Az igehirdetés szolgálatát Radu Tarle testvér(Bihar megye megválasztott tanácselnöke) végezte, míg a többi vendég, rövid igei üzeneteket osztott meg az egybegyűltekkel.
Az alkalom után szeretetvendégség következett ahol volt alkalmam nekem is jobban megismerkedni és elbeszélgetni román ajkú szolgatársaimmal. Még az is lehet hogy hagyományt teremtettünk...
Délután három körül érkeztem haza és az esti alkalmon a Jóel könyvéből hirdettem az igét, amit úrvacsorai közössége követett.
Néhány kép a mai napról:
Radu Tarle, én, Tripó István és Popovici testvér(helyi lp.)
Nagy Miklós(szalárdi polgármester) testvér szolgál
Radu Tarle igét hirdet
a gyülekezet
szeretetvendégség
a Popovici testvérek énekelnek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...