2010. november 10., szerda

Szerda - Fejlődök

igaz hogy lassan, de biztosan. A tegnap írtam arról amivel együtt fejlődtem/1988-ban ültem először számítógép elé, egy 286-os IBM, Herkules monitorral és 40 MB-os(!!!) merevlemezzel, igazi csúcsgép volt akkoriban/, de a tegnap és ma ezektől távolabbi területekre is elmerészkedtem. Ferenczi János testvér(ezermester) és Simon András lelkipásztor nyugodtan alhatnak, mert még nagyon messze vagyok tőlük, de mégis a nyomukba léptem.    
       Kezdődött a tegnap este azzal, hogy a fürdőszobába, frissen beállított zuhanyzó fülke szerelése elakadt, mert Ferenczi János testvérnek is meg kell élni valamiből és mivel ő már megvette az alkatrészeket, neki láttam összeszerelni. Sikerült. A lefolyó sem szivárog sehol. Lehet hogy ez nem nagy ügy egy gyakorlott házgépésznek, de nekem nagy lépés volt a vízvezetékszerelő szakma felé...
    Ma délelőtt pedig Simon András(korábbi mozdonyszerelő, dízel-motor szakértő) lelkipásztor társamtól példát véve, na persze a pénzeszközök forráshiánya miatt is (szakszervíz nem olcsó, szerelő messze) hozzá fogtam feltárni az autóm baját. Először letöltöttem a netről a szervízkönyvet, azt áttanulmányoztam és aztán alámásztam, tapogattam, csavargattam, mocskos lettem, pont mint a szerelők és végül megtaláltam a hibát. Az olajelosztóban volt a baj. Sikerült Zeffer Szabolcsnak(alkatrészforgalmazó atyafi a margittai gyülekezetből) telefonban leírni hogy mire lenne szükségem és holnap reggelre, meg is fog érkezni minden alkatrész. Összefogom szerelni és végül hálát fogok adni a jó Atyának, hogy ez sem egy ördöngős dolog. Mondtam is a feleségemnek, hogy legközelebb be kell ruházzunk egy komolyabb szerszámkészletbe, mert ha így folytatom, akkor soha nem fogom szervízbe vinni az autót. Azonban erre még kell aludni egyet, mert lehet hogy összességében olcsóbb lesz mégis szervízbe menni, mint egy saját műhelyt fenntartani... Úgyhogy a szervízesek is nyugodtan alhatnak, nem veszem el a kenyerüket :)
A ma esti bibliaórán az első Thessz. levél 3. fejezetével foglalkoztunk és igen sok tanulság volt benne, amit a gyülekezet tagjaival közösen igyekeztünk elsajátítani. A gyülekezet úrvacsorázó tagjainak a fele, vagy egy kicsivel több szokott itt lenni a hétköznapi bibliaórákon. Ma kb.40-en voltunk...

1 megjegyzés:

  1. Kedves Efraim.

    Ugy felmagasztaltal mint ilyen/olyan szakerto,hogy az ordog megirigyelte es ma szegyenszemre ott kellett hagyjam az autom a kozpntban, meg jo hogy volt az Ervin Dacia-ja, mert kulonben elkestem volna a temetesrol Derzsbol.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...