2009. október 8., csütörtök

Csütörtök - Szilágypér

Ma este 8 órára Szilágypérba mentem. Ez az a misszióállomás amelyikkel bővült a körzet. Tulajdonképpen egy bemerített hívő házaspár(Erdei Sándor és felesége) jelenti ebben a faluban a "magot", de ez éppen elég volt ahhoz hogy az Úr egy kis imaházat rendeljen, ahová rendszeresen összejövünk. Csütörtök esténként járok oda és mindig vannak látogatók, hallgatók. Ma este is 11-en voltunk. Gyermekek és felnőttek, akik érdeklődnek a hit dolgai iránt. Eddig minden alkalommal kimondottan az Úr Jézus cselekedeteiről olvastam és prédikáltam. Inkább evangelizáló alkalmak ezek, mint máshol a körzetben ahol bibliaórákat tartunk hétközben. Vasárnap délután 3 órától van összejövetel, akkor pedig Gombos Miklós testvér(Érszőllős), gyülekezeti vén szokott ott igét hirdetni. Az összejövetel után még bementem Sándor testvérékhez akik nagy szeretettel hívtak vacsorára, de több lett belőle. Beszélgettünk imádkoztunk és ezért annyira eltelt az idő hogy majdnem péntek(2 perc híján) lett mire haza kerültem.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök az Erdei házaspárnak. Ilona osztálytársam volt. Két éve elhívtam a női csendesnapra, ott tért meg, hála érte. Köszöntöm őket.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...