2009. október 13., kedd

Kedd - Aki tanul az olvas, de aki olvas nem biztos hogy tanul

A címben látott gondolatot nem volt nehéz megfogalmazni azok után, hogy ebben a zord őszi időben igyekeztem eleget tenni a tanügyi követelményeknek. Ugyanis most jutottam odáig hogy a kulturális antropológia tárgyhoz előírt bibliográfiából a Hollós Marida által írt könyvet elolvassam. Ebben a sok figyelemre méltó kifejezés :) mellett olyan "illedelmes-tudományos" ízű bekezdéseket olvastam mint az alábbi a "Családi csoportok: Házasság, Család és lakóhely" című fejezetből...

 
Ebből is lehet látni hogy már eljutottam a 99. oldalig a 177-ből. Most szünbetet tartok és a 2. félidő ezután következik. Az olvasás szünetében pedig megírtam e bejegyzést...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...